f

2012. február 11., szombat

Várakozás


Kezdem azzal, hogy Mr. Férfi tegnap délután elutazott, és nem is jön haza február 22-éig. Jobban mondva 20-án hazaugrik néhány órára, de van egy olyan érzésem, hogy egy 10 órás repülőút és 7 óra eltolódás után lenne kedve (ereje) szexelni, azzal a tudattal, hogy pár órán belül beül az autóba, és végigszáguldja az országot.

Hétfőre kértem beutalót a vérvételhez. Úgy gondoltam, ideje, hogy abbahagyjam ezt a várakozást. Tudom, hogy még "beleférek" az időbe - minden téren. Anyumnak is a 40 napos ciklus volt az átlag (én megszakításos módszernél fogantam...), és volt, sőt szaporább is volt a peteérése. Azt mondták, hogy 8 hónap után érdemes elmenni felülvizsgálatra, hogy miért nem esek teherbe. Augusztus óta pedig csak hat hónap telt el. Még várjak két hónapot... Én abba beleőrülök!

Ha hétfőn meglesz a vérvétel eredménye, akkor kérek egy időpontot a nődokimnál. Nem bírom tovább a várakozást. Sajnálom!

-----------

ÁLLAPOTJELENTÉS

A fehér folyás még van, néha sárgás színezetet vesz - ilyenkor mindig megijedek, hogy biztos meg fog jönni, vagy pedig, hogy mi a francos francot kaptam már megint el.

A hasam... A petefészkem már egyáltalán nem szúr, az alhasamban is elmúlt az állandósult fájdalom, viszont ennek ellenére többször érzek valamit. De fogalmam sincs, hogy ez nőgyógyászati vagy belgyógyászati.

A "mindjárt megjön" érzés is megvan, de azt mondják, hogy az lehet a felfázástól is, ha mégis az lenne a bajom.
Szerdán délután csináltam egy 25-ös erősségű terhességi tesztet - negatív.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...