f

2013. október 24., csütörtök

McDonald's

Rájöttem szeretek kettesben elmenni a fiammal valahová. Bárhová, csak ő és én. Eddig nem sokszor próbálkoztam ilyennel, a szomszéd bababolt és a Spar volt a legmesszebb úti célunk (én ezt simán egybeírtam volna, na meg rövid u-val, de hát a magyar helyesírási szabályzat mást mond). Vidéken kicsit könnyebben mozogtam, mert autó volt a seggem fenekem alatt, Zsebet is könnyebben vittem ide-oda.

November 5-éig anyum velünk lesz. Utána repül el a világ túlsó oldalára, hogy férjhez mehessen… De addig minket boldogít. Nem ismerem a vőlegényét*, de így látatlanban nem éppen a legszimpatikusabb ember. Biztosan változik majd a véleményem, ha személyesen is találkozunk, beszélünk, de most jelen pillanatban nagyon érthetetlen, tudálékosnak tűnik. Csak azért említem, mert a következő részekben előkerül, illetve hülye gyűjtési szenvedélyekben akar szenvedni, melyeket jó befektetéseknek tart. Ilyen az érmegyűjtés, vagy éppen a régi térképek felvásárlása**.

A Múzeum körúton számos antikvárium árul térképeket, amiket anyum az utasítása ötlete alapján megnézett. Természetesen egybekötöttük Zseb délutáni sétájával. Viszont én még aznap egy konyakmeggyen*** kívül semmit sem ettem. Az Asztóriánál gondolkodtam, hogy beülök egy török étteremben, de féltem, hogy a számla meghaladja a pénztárcám tartalmát, illetve nem volt valami bababarát kinézete. Inkább a közeli Mekibe mentem, míg anyum elment térképvadászatra. Babakocsival toltam Mamót a sorok között egyenesen a pultig, ahol 3 kassza működött, de mindegyiknél álltak. Nem tudtam, hová álljak, főleg azért, mert azt sem tudtam, mi a választék.

Ahogy vártam a soromra, az egyik eladó megszólított, hogy nyugodtan menjek az elválasztó fal mögötti kasszához, ne álljak sorba a kisbabával, ne várakozzak, és ott még segítenek is! Nem kellett kétszer mondani! Még nem tudtam, mit kérek, de megláttam, hogy van Tzatziki wrap. Rögvest érezni kezdtem a számban a feta ízét, így gondolkodás nélkül kértem is egyet. Mellé Crème brulée-t szerettem volna inni, de az itt nem volt, így maradtam a sima latténál.

A kiszolgálólány volt olyan kedves, hogy segített kihozni a rendelésem. Szerencsére az egyik asztaltól álltak fel, mert teltházasnak bizonyult a gyorsétterem normálméretű asztalai, csak a bárszékeseknél volt egy-két hely. Oda meg nem szerettem volna ülni a babakocsiban fekvő Zsebbel. A kávét rögvest megkaptam, de a wrapra egy keveset még várnom kellett. Addig az ölembe vettem a Mamót, levetkőztettem, és megpróbáltam a kávémat kortyolgatni. Nem nagy sikerrel, mert az én törpöm minden áron bele akart nyúlni a poharamba. A latte meg ugye forró volt!

A pár percen belül megérkező szendvicset se tudtam „normálisan” megenni, mert akármerre fordítottam a gyereket, ő követte először a tekintetével, majd a kezével, végül pedig már dőlt is utána, hogy biztosan elérje. Addig nem nyugodott, míg cicire nem raktam – ott az étterem kellős közepén. Vigyorogva, büszkén nézett, hogy egyszerre eszünk. Mert ha én eszek, neki is kell!

* még nem akartam megismerni…
**a régi fotókról már nem is beszélek…

***nem tudom mennyi alkoholt tartalmazhatott, de Zsebnek semmi baja nem lett tőle…

//Ekkor még nem töltötte be a 6. hónapot.//

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...