f

2014. szeptember 8., hétfő

Megvan!

Már januárban foglalkoztatott a kérdés, de akkor lemondtam róla, most viszont nem tudtam ellenállni neki! Apumnak új szerződést kellett kötni, amihez lehetett készüléket is venni. Gyorsan, gondolkodás nélkül belevágtam - igaz, lemondtam a 64 GB-ról, maradt 16, mint az előző, de azt mondják, ennek sokkal jobb a kamerája + az enyém már nem vett fel hangot... 

És most nyugodtan elgondolkodhattok azon is, hogy valójában milyen ember lehetek! 4 napja még a pénz miatt siránkozok itt nektek, most meg bejelentem, hogy miután megszűnt a biztos jövedelmem "hitelre" vettem telefont... Ráadásul csak rosszat írok (még ha nem is az a szándékom) a gyerek apjáról, de melyik férfi nézné el nekem, hogy csak azért váltsak telefont, mert olyan kedvem van? Főleg akkor, amikor még a felére sincs félre téve a pénz? Szerintem, senki más nem mondaná, hogy vágj bele, ha  ez boldoggá tesz (tényleg azzá tett...) Ha nem is támogat mindenben, az ilyen őrültségeimet mindig elnézi nekem! Hát hogyan nem lehet őt szeretni? <3

Jön még a születésnap!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...