f

2012. április 9., hétfő

Termékeny húsvét...


A húsvétra sosem keresztény ünnepként tekintettem, hanem úgy, mint a tavasz, a megújulás, a fogantatás újjászületés, a fogantatás ünnepe (ha azt vesszük, hogy Jézus is decemberben született, akkor az Angyali üdvözlet is egybe eshet vele). A nevét is a termékenység istennőjétől kapta, Astarte-tól (Astarte - ösztrogén). Talán ezért is gondoltam arra, hogy most sikerül. Nem csak akartam, hanem éreztem is.

Furcsa mód, eddig a megérzéseim nem csaptak be. Mindent elértem, amit akartam, sosem kellett semmire sem várnom, mindig bejött, amit igazán akartam. Most nem, a női ösztönöm cserben hagyott.

S a húsvét a termékenység helyett meghozta a mensesem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...