f

2012. november 24., szombat

1. megvan: babakocsi

Eljött a pillanat, amikor úgy döntöttem, hogy a képen lévő babakocsit megvesszük. Szóval lehet, hogy korai, de úgy voltam vele, hogy a legfontosabb egy kisbaba életében a babakocsi, főleg, ha olyan anyja van, mint amilyen én vagyok
Tőlünk nem messze található a  Baby + Outlet, ahová szerdán este anyummal elmentünk. Valahogy egyikünknek sem volt kérdéses, hogy a babakocsikat kell célba vennünk - igaz, nézelődtem volna még, kíváncsi voltam nagyon sok mindenre, de anyum minden mást korainak tart. Valószínűleg neki van igaza, hiszen ő már felnevelt egy gyereket.
Gyönyörű babakocsik voltak, szebbnél szebb, de még leértékelve is 100 körül volt az átlag, ami nekem tetszett volna. Még a Brendonban megmutatták a Hauck Viper Trio Setet, ami mindannyiunknak tetszett, így  itt is rögvest ezt kerestük. Volt piros színben, 10.000 forinttal leértékelve, mert a mózeskosár teteje hiányzott. Én még abba is belementem volna, úgy voltam vele, hogy azt akár egy pelenkával is helyettesíthetem, de anyum azt tanácsolta, hogy anélkül ne vegyük meg, mert az fontos része. Az eladó erre mutatta a képen láthatót, a már miénket, amihez viszont nem volt semmilyen tartozék. Csak a babakocsi, mert kiállítási darab volt és megkarcolódott. 9.000-rel volt leárazva, így került 28.000 forintba. Volt egy Hauck babahordozó, aminek az anyagán felszaladt egy szál, ezért 9.000-ért árulták. Tökéletesen passzolt a kocsihoz, fent még láthatjátok, hogy színben is. Körülbelül ennyiért volt még külön mózeskosár is.  Kis tanakodás után úgy döntöttünk, hogy ennek a színe kissé lányosabb, mint a pirosé, és mivel tavaszi baba lesz, az ülést meg szinte vízszintesen le lehet hajtani, nem veszünk mózeskosarat (a legnagyobb érv ellene a színe volt, nem passzolt a babakocsihoz), csak a kocsit és a hordozót visszük haza. Kértem még hozzá esővédőt, azt is kaptam, majd' 3000-ért.
Mivel Mr. Férfi nem volt ott, pénz se volt nálam, különben sem akartam nélküle elhozni, hiszen nem egy hirtelen döntésről van szó, hanem olyanról, ami évekig kiszolgálja majd a gyerekünket, elrakattam, és pénteken mentünk vissza érte. 
Mr. Férfi is olyan, mint én. Már most bevásárolna a picinek :) Ő fürdető kádakat nézett. Bár ezt nem értem, mert otthon van egy kis kádunk, amit ugyan most minden fajta cucc tárolására használunk, de ha azt kifertőtlenítjük, a babának tökéletes lesz. Jó, én is szeretnék egy kis dézsát venni, mert olyan kis cukinak néz ki:
Természetesen most is csak nézelődtünk, még nem vettünk mást :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...