f

2012. november 25., vasárnap

Vaklárma

A mai nap félig meddig dolgozással telt, de azért hagytam magamnak néhány perc pihenést, amikor a hasamat simogattam. 
Egy helyen viszont meglepődve állt meg a kezem, mert valamit éreztem. Kicsit még jobban megnyomtam, és akkor erőteljesebben éreztem. Olyan érzés volt, mintha bentről rugdosnának, vagy mintha egy szív verne. 
Talán Printyő az? Ez lenne az első érzés, amikor érezhettem a bennem növekvő kis lényt? Gyorsan szaladtam anyumhoz s Mr. Férfihez, hogy hátha ők is érzik és megállapítják, hogy ez valóban a pici, de mire leértem hozzájuk én magam sem éreztem már semmit se. 
Azóta is hiába simogatom, semmi, vagyis...
Egy helyen megint hasonló érzés, bár nem olyan, mint korábban. Ekkor ott volt mellettem Mr. Férfi, megmutattam neki, de a nagy öröm helyett rávilágított a valóságra:
nem a babát éreztem az előbb se, csak egy ütőeret, mely erőteljesebben vert.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...