f

2012. november 12., hétfő

A telefonbetyár



Nita meglátogatott, és mivel az áprilisi kismamák 89%-a fiút vár, így megnéztük, milyen fiúnevek elfogadottak Magyarországon (Lüszien, Odiszeusz, Gandalf...). Közben megszólalt a mobilom.
- Igen - veszem fel, és a következő párbeszéd lett a vége:
- Szia Baby!
- Szia! - nem ismertem meg, azt hittem elsőként, hogy valamelyik családtagom szórakozik velem.
- Hogy vagy? - közben hallom, hogy a háttérben röhögnek és hangimitálásokkal utánozzák a szexet, szóval nem a családom, de valaki most már biztosan szórakozik velem, így inkább adtam alá a lovat:
- Alig hallak?
- Csak szórakoznak a munkatársaim…
- Akkor most én is szórakozom veletek, jó?
- Jó. Mit csinálsz?
- Éppen a gyerkőcnek keresgélek neveket.
- Tessék? - megdöbbent, hihi.
- Éppen a gyerkőcnek keresgélek neveket - ismételtem meg magamban kuncogva.
- Ööö… Akkor hol találkozunk?
- Hát velem most sehol se. De szerintem rossz számot hívtál - itt volt az ideje rávilágítani a tényre.
- Nem hívtam rosszat... Akkor most elköszönök.
- Oké. Szia! J
- Én is szeretlek!  Szia!!

Nem tudtam megállni, a végén Nitával sírva röhögtünk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...