f

2012. december 29., szombat

Telefonbetyár 2. felvonás


A karácsonyi buli előtti (vagy egy máskori, de nem olyan régi) készülődés során csörög a mobilom, Mr. Férfi hozza utánam a fürdőbe. Ismeretlen számról hívtak. A következő párbeszéd zajlott le:
Én: Igen, tessék?
Nő: Halló?
Én: igen, tessék?
Nő (nagyon hasonlított a hangja a barátnőmére): Halló? Kivel beszélek?
Én: Nirut?(hitem szerint a barátnőm keresett, és csak rossz volt a vonal)
A vonal megszakad.
Kíváncsian néztem meg a telefonszámot. 57-es körzetszám, valahol a Nyírségből kereshettek. Mivel a telefonszámot legalább 10 éve használom, így nem is feltételezem, hogy előttem másnak volt kiadva.
Eltelt jó pár nap /talán hét is.
Kirakózom, mikor Mr. Férfi ismételten hozza a csörgő telefonom. Ugyanaz a körzetszám.
Én: Igen, tessék? (mindig így veszem fel. A saját számomnál nem szoktam bemutatkozni, egyéb esetben mindig)
A Nő: Halló? Kivel beszélek?
Én: Miben segíthetek?
A Nő: Nirut te vagy az? (tegező viszony?!)
Én: Nem vagyok Nirut. Szabad kérdeznem, kit keres?
A vonal megszakad.
A legfurább kérdések jutottak az eszembe. Honnan van meg a számom? Miért akarja annyira megtudni a nevem?
Ha legközelebb hív, annyit fogok neki mondani, hogy ha ő bemutatkozik, én is be fogok.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...