f

2012. december 31., hétfő

Visszatekintés: 2012

Ha jól belegondolok, éppen most ünnepelhetné a blog az első születésnapját. Eszerint  két alkalom is adott, hogy visszatekintsünk az elmúlt egy évre, hiszen ma Szilveszter napján elbúcsúztatjuk a 2012-es esztendőt is. 

Sok-sok minden történt az elmúlt 12 hónapban:

1.) nagy reményekkel indítottam az évet: hátha már kisbabával lépek át az Új évbe.
2.) Nem, menstruációval kezdtem a januárt.
3.) Ciklusnapokat számolgattam, és ebből jöttem rá, valami nem stimmel.
4.) Babás könyveket olvastam, amik azt bizonyították, nem vagyok egyedül a hülyeségemmel.
5.) Moziba jártam, hol jobb, hol rosszabb filmeket néztünk meg Mr. Férfivel.
6.) Néhány ovulációs teszt után megszámlálhatatlan negatív terhességi tesztet láttam.
7.) Néha panaszkodásba torkollott a blog hangulata.
8.) Voltak pikánsabb, viccesebb, meghatóbb, szomorúbb írások is. :)
9.) Utaztam is. Hol egyedül, hol Mr. Férfivel.
10.) Végre kiderült: nincs peteérésem. Jöhet először a Norculot Clostilbegyt, majd marad magában a Clostyl.
11.) Blogváltás tervezés - helyett most két elérhetőség. Nem a legjobb megoldás...
12.) Zenét is hallgattam. Sőt, koncertre is mentünk Mr. Férfivel.
13.) Esküvőkre voltunk hivatalosak - egy időpont miatt csak az egyikre jutottunk el.
14.) Sok-sok veszekedés (volt, van és lesz is, míg csak együtt élünk)
15.) Megéltem az első pozitív tesztet.
16.) Vérzés, kórház és fájdalmas, örök nyomott hagyó búcsú egy "abortív petétől".
17.) Végső búcsút kellett még vennem az én édes lánykámtól, az örökbefogadottól, összeszoktatnom a Régit és a Kicsit - már kezdtük feladni, de az év végére sikerült. :)
18.) Ismét lóra ültem, ismét hamar abbahagytam - rendben, most örömmel felhagytam vele. :)
19.) Castleville-zem, bár eddig csak két ismerősöm van. Nem sok, nem is lesz több, mert mire megtaláltam, addigra mindenki abbahagyta. :)
20.) Esküvőről álmodoztam - helyette levágatták a hajam.
21.) És elérkezett a nagy nap: POZITÍVET TESZTELTEM, s azóta várandós kismama vagyok. :))))
22.) Tökéletesen viselem a terhességet. Kis émelygéssel megúsztam. A hasfájást és a combtő fájdalmat nem számítva...
23.) Idegeim pattanásig feszültek.
24.) Riadalom, de szerencsére Zsebi Baba erősen kapaszkodik. :)
25.) 5 hónaposan költözés egy kisebb, olcsóbb, de reményeink szerint jobb lakásba.
26.) Babaholmi vásárlás: pelenkázó, babakocsi...
27.) Kislány, azaz kisfiú...
28.) Ismerkedés a védőnővel (még nem járt nálunk, majd januárban).
29.) Végre megvan a végső (?) név is Zsebi Babának.
30.) Boldog és békés karácsony (nálunk ez ritkaság, mindig karácsonykor veszik össze a család)

+1.) 23. hetet betöltve lépek át 2013. esztendőbe!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...