f

2013. március 24., vasárnap

A fészekrakó ösztön beindul

Ahogy írtam már csak 30 nap áll rendelkezésünkre Zsebi Baba érkezéséig. Mivel 23-án szeretném, ha születne, így eljátszottam azzal a gondolattal is, hogy mi lett volna, ha már tegnap világra jön – persze, még nem töltöttük be a 35. hetet sem, így jobb a picinek még bent maradnia.

Azért szombat délelőtt elindultam, hogy összeszedjem legalább a kórházi csomagomat. Ha már a babaszobáról lemondhatok, mert az első 4 hónapban vidéken leszünk, nem is itthon, utána meg már ugye nem azokra lesz szükségünk, amikre az első hetekben…
A kórházi csomag tartalmát már egyszer összeírtam. Most csak annyi volt a teendőm, hogy végignézzem, mi van itthon (mert ugye, szemüveg, fésű, csat, telefon, stb. mind van, és ugye, ezeket csak az utolsó pillanatban tesszük be a bőröndbe, mert addig is nap mint nap használjuk). Hétvége révén Mr. Férfi is itthon tartózkodott, így könnyen rávettem (nem is kellett, természetes volt számára is), hogy kísérjen el a szomszédos DM-be, ahol legelőször is regisztráltam a Baba bónusz programba. Kaptam egy kezdő csomagot, ami egy baba naplót tartalmazott, hogy abba írhassuk Zsebi Baba adatait. Szerintem, ezt nem fogjuk használni, maximum 2014-es naptárnak fogom be. Volt benne egy kupon füzet, egy 20 db-os nedves törlőkendő [így nem vettem többet, bár mindenki azt mondja, hogy ez kevés lesz!] és egy 50 ml-es babafürdető [amire csak később lesz szükség, mert az elején úgyis csak tiszta vízzel fogom mosdatni].

A következőket vettünk:
·         100% Babylove* pamutvatta 700 FT [az itthoni vattacsomagba belefeküdtek a lányok, így egyértelmű volt, hogy veszek újat, bár mindenki azt mondja, hogy a babának nem lesz rá szüksége]
·         10 db-os Tena Lady Extrát 900 FT [a szülés utáni vérzésre ezt ajánlották, bár eltérő véleményeket hallottam arról, hogy elég lesz-e, vagy jobban jártam volna a Maxi Nighttal – ha kevésnek bizonyul, vetettek másmilyent]
·         30 db-os Babylove melltartó betétet 500 FT – ebből lejött 100 FT az egyik kuponnal [ha már most van előtejem, akkor a későbbiekben is biztosan szükséges lesz – nagyon gondolkodom azon, hogy nem várom meg a szülést]
·         30 ml-s Babylove mama mellbimbó krém olívaolajjal 700 FT [ezt mindenki tanácsolta]
·         30 db-os Babylove száraz tisztítókendő 350 FT [erre mindenki azt mondta, hogy felesleges, a lányokból kiindulva nálunk tuti, hogy ez is el fog fogyni]
·         5 db Tetra pelenka 2000 FT [mami vett még 3-at, igaz, pont fél áron, de így már van belőle 8 db – azt mondta, hogy ennyi egyelőre elég lesz]
·         5 db Jessa* eldobható bugyi 800 FT [42-45-ös méret, valószínűleg nagy lesz, de ezt nyomták a kezembe]
·         1 cs fültisztító 150 FT [ezzel ugyanúgy jártunk, mint a vattával, de erre is közölték, hogy a babának a normál nem jó, valami extra kell neki, aminek a vége nem ennyire vékony]

Itthon folytattam volna a vásárlást, mellszívót és cumit szerettem volna rendelni a Brendonból, de eltérő tanácsokkal láttak el, így hagytam a fenébe. A Brendonban vett dolgokat 1 hónapig lehet visszavinni, így ha megveszem 2-3 hét múlva, akkor még lesz időm rájönni, hogy kell-e, vagy nem. Ha nem, még visszavihetem.
Ma anyóssal megyünk a Tescoba, mert most a Libero baby soft 1-es pelenka 48 db-os csomagolásban 2.000 FT és kapok hozzá ajándékba még törlőkendőt. Remélem, még lesz estére. Ha már ott vagyunk, megnézem az ágynemű garnitúrákat is, meg a gyerekruhákat, amiket a kórházba kellene vinni.

*A DM saját márkája

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...