f

2013. június 20., csütörtök

2 hónapos a drága – azaz a „várva várt” fülvizsgálat (1. rész)


Már tegnap feljöttünk, hogy reggel korán indulhassunk a Madarász utcai fülészetre. Igaz, kiderült*, hogy csak fél egyre kell mennünk, így nem is kellett olyan korán elindulnunk, volt egy kényelmes délelőttünk. Éjszaka meglepő mód nyugodtan aludtam, nem ébredtem fel**, nem álmodtam rosszat, reggel sem éreztem azt a kellemetlen félelmet, amit hasonló helyzetekben szoktam. Jó, féltem, de valahogy nem gondoltam rá. Indulásnál azért sikeresen kihagytam egy megszokott lépést a napi rutinomból, így a Lurdy-háznál gyorsan megállítottam apumat***, mert be kellett szaladnom a Reálba. Persze, mit is felejthettem volna el a negyvenfokos kánikulában? A dezodort! Amint beültem az autóba, és melegem lett, rögvest eszembe jutott… A táskámban, míg dolgoztam, mindig volt egy, de a legutóbbi itteni látogatás során új táskát szereztem be, amibe nem pakoltam át – szinte semmit se. Nagyon jó mód kiüríteni a táskánkat, ha újat veszünk! Van mit újra megtömni a felesleges kacatokkal.

Majdnem egy órával korábban ott voltunk, de innen holnap folytatom, mert Zsebi felébredt…

*megnéztem a naptáramat…
**csak a szoptatásokra

***Ő volt a sofőrünk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...