f

2013. november 30., szombat

Farkast kiáltani...

Francba....
Tegnap írtam a SIDS-vizsgálatról, ahová nem vittük el végül Zsebet,  mert azóta nem volt riasztás...
Ahogy tegnap leírtam, éjjel háromszor jelzett a légzésfigyelő. 
Először csak rezgett, remélem, Zseb megmoccant, így nem ért hozzá... Viszont nekem nem kellett hozzá nyúlnom, működött tovább rendesen... Másodszorra leesett a pelusról... Harmadszorra...
A gyerek hanyatt aludt, mozdulatlanul. A jelző pedig sípolt istenigazából. Hozzáértem a hasához, de nem éreztem semmit se. Kicsit megmozdítottam, továbbra is semmi... Még mindig gyengéden, mégis erőteljesebben, mire az alvó gyerekből egy hangosabb levegővétel "szakadt fel". Nem ébredt fel rá, de megint szuszogva lélegzett...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...