f

2013. december 1., vasárnap

Advent 1. vasárnapja

Én nem vagyok nagyon vallásos. Jobban mondva mégis az vagyok, de a nagyszüleim nagy bánatára nem a katolikus kereszténység hitében hiszek. Ettől függetlenül, mivel a család eddig is megünnepelte, én is megünneplem a nagyobb ünnepeit. Húsvét, Pünkösd, Mikulás, Karácsony... És az Advent...
Szeretem ezt a fajta várakozást. Egy-egy gyertya ég az ebédlő asztalán - mondjuk nekem a gyertyamágia mindig is a szívügyem volt. Lassan itt a karácsony, az év legszebb ünnepe. Készülődés, ajándékozás, vacsora, család, egy kis pihenés. Mr. Férfi éves szabija, amikor mindketten itthon vagyunk.
A mostani ünnep mégsem lesz olyan, mint az eddigiek... Anyum nincs itt, helyette viszont Zseb első karácsonya lesz... Valahol félek tőle... De azért a várakozás megvan...
A gondokat, teendőket, félelmeket söpörjük mára a szőnyeg alá, és inkább

Gyújtsunk meg egy lila gyertyát!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...