f

2013. december 4., szerda

Egérke

Az egér birtokba vette a számítógépem
Hétfőn úgy éreztem, hogy túl vagyok valami nehezen - tudtam, hogy a látszat csal... Megkönnyebbültnek éreztem magam, ugyanakkor kimerültnek is. Az utóbbihoz szerintem hozzájátszódott az is, hogy éjjel semmit sem aludtam, mert vidéken hagytuk Zseb légzésfigyelőjét... 
Délután 3 volt, amikor hazaértünk Mr. Férfival, aki szabadságot kért miattam. <3
Sok időnk lett volna még, bármit tehettünk volna, de olyan fáradtnak éreztem magam, hogy semmihez sem volt kedvem. Zseb jó kisfiú módjára eljátszadozott a "játszótérnek" becézett karámban, míg én elővettem még terhesség alatt vásárolt origami-lapokat és a járműveket tartalmazó oktató füzetecskét hozzá. 
Többszörösen megbuktam. Az autóknál már az alvázat nem tudtam meghajtogatni... Sebaj, keresek a neten valami könnyűt! Jött az egér. A füléig eljutottam, de ott megint meghaladta a tudományom a következő lépés. Mr. Férfi mérnök lévén sokkal precízebb, mint én. A kézügyessége is megvan hozzá. 
Szóval ő fejezte be, így van most már egy kis egerünk...

Más, de olyan idegesítő. A többiek blogját mindig a telefonomon olvasom, mert a gépnél arra van a legkevesebb időm. A telefon pedig mindig nálam. Amíg volt Google Reader, minden jó és szép volt, de aztán megszűnt. Elkezdtem használni a Feedlyt, de az mindig olvasottá tette az írásokat, és így eltüntette, sehogy se tudtam visszavarázsolni őket. Most megtaláltam a Digget, tök szupi,olyan, amilyet anno megszoktam, DE nem tudok vele sehol se kommentelni. Szóval zugolvasó lettem :((( Valakinek valami ötlete? 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...