f

2013. december 31., kedd

Visszatekintés 2013

Instagram
A tavalyi visszatekintésből csináljunk egy hagyományt, hiszen érdekes év volt a mostani is:

  1. 173 posztot írtam ebben az évben
  2. itthon léptünk át az új évbe - a 2. trimeszterben
  3. anyum elrepült 3 hónapra Ausztráliába
  4. kisfiút vártam
  5. havonta jártam ultrahangra
  6. megtaláltam álmaim hamburgerezőjét: Marika néni kávézóját*
  7. elmentem táppénzre 3 hónapra
  8. új főnököket kaptam
  9. többször jelentkeztem kismama fotózásra - sehol se vállaltak el
  10. hormonálisan túlfeszített, bármikor robbanó idegbomba voltam
  11. továbbra is zenéket hallgattam, filmeket néztem
  12. fogorvoshoz jártam - túlságosan gyorsan termelődnek a fogkövek a számban
  13. sikeresen átköltöztünk az új lakásba
  14. veszekedtem más bloggerinákkal
  15. elestem, eltörtem a farokcsontomat**
  16. jelentkeztem a Bloggerina 2013-ra - semmi eredmény :)
  17. védőnőkkel találkozgattam
  18. fotókat készítettem
  19. babakelengyét készítettem
  20. apasági nyilatkozatot készítettünk
  21. savval szenvedtem
  22. továbbra is féltékenykedtem
  23. gyógytornásszal tornáztam, majd Flabelosszal, most semmilyennel
  24. előtejem volt
  25. jósló fájásokkal szenvedtem
  26. NST-re jártam
  27. a bokám kétszeresére dagadt
  28. türelmetlenségben szenvedtem
  29. április 20: megszületett Zseb
  30. fáradt és fáradt voltam
  31. Tisza-Budapest-Vidék közötti ingázás a nyáron
  32. szoptatás ezerrel, felesleges aggódás a tej miatt
  33. első gyereknapunk
  34. esti végeláthatatlan sírások
  35. verstanulás***
  36. hordozási mizéria
  37. fülvizsgálat előtti idegeskedés, utáni megnyugvás
  38. autót vettünk
  39. babaúszásra járunk
  40. légzésfigyelő riasztások
  41. Szigeten voltunk, majd Magna Cum Laude koncerten
  42. pukli miatt ultrahangon voltunk
  43. eséssel megint a sürgősségin kötöttem ki
  44. férjhez akartam menni, helyette összetörték a gyerekkori álmom
  45. színházban voltam
  46. anyum elment Ausztráliába, majd férjhez ment
  47. állatkísérletek ellen kezdtem el kampányolni
  48. babakutató intézetben voltunk
  49. vezettem egyedül Budapesten (!)
  50. túl vagyunk az első karácsonyon is
*azért annyira nem finom...
**azóta is kiáll egy csont a fenekem felett
***azóta se tudok több verset

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...