f

2013. december 20., péntek

8 hónapos nagyfiú

Újabb hónap... A pontos adatokat nem tudom, mert most sem lett lemérve. 

Súly: este bepótolom, amikor az apja is itthon lesz. A babamérlegünk egyébként kölcsön lett adva - ezzel mérték le a karácsonyra vett halat :)

Fog: a legnagyobb kérdés mostanság. Még egy sem bukkant elő, de már minden nap azt várjuk, abban reménykedünk. Ugyan a dokinő tegnap azt mondta, hogy nem hinné, hogy az általunk mondott tünetek a foga miatt lenne, de én továbbra is vallom, hogy emiatt volt hasmenése, hőemelkedése és pöttyök a testén...

Pelenka: 4-es, és szerintem ezzel végleg ki is tartunk, hiszen akkorra intervallumot ölel fel, hogy mire kihízná, reményeim szerint szobatiszta lesz.

Ruha: 74-96 között. Bár van egy 68-as melegítője, amit még rá-ráhúzok, de arra apum mindig a "szuka" jelzőt illeti. Nálunk a kicsire, a rövidre, a nem megfelelőre szokták ezt mondani: "olyan kis szuka..." De már több ruhája van, mint nekem...

Hordozó: még ugyanazok, mert a mei tait nem kaptam még meg... A karikás kendőt hiába mutatták be, a karikájában nem tudom szépen megigazítani, emiatt jól meghúzni sem... Januárban megint jön Eszter, majd megkérem, hogy mutassa meg még egyszer.

Alvás: napközben alig. Szokott, többször is, de egyszerre keveset. Természetesen vannak kivételek, mint a mai nap is, amikor egy huzamban aludt több mint egy órát. Általában csak cicin alszik el, bár vannak olyan esetek, amikor simogatásra, tévénézésre is bealszik. Éjszaka éjfélig nyugi van, utána változó. Szopizni kétszer biztosan kelt, de van olyan, hogy tízszer is...

Egészség: tegnap voltunk először a gyerekorvosnál. Annyira, hogy először a védőnői szolgálatra mentünk, mert nem tudtam, hol a gyerekorvosi rendelő. A hőemelkedése tegnapra ugyan elmúlt, helyette apró kiütések lettek először a hátán, majd az egész testén. Mivel december 30-áig csak ügyelet lesz, így fogtam, rohantam vele a rendelőbe. Sejtettem, hogy nem fogok okosabb lenni, és igazam is lett. A tünetei vírusra utalnak, de ahogy a dokinő meghallotta, hogy megkóstoltattam vele szombaton!gyömbéres sütőtöklevesem, rögvest ráugrott, és már semmi mást nem akart meghallani: tuti biztos, hogy ételallergia. Rákérdeztem az ételallergia tüneteire, és én laikusan azt mondom, hogy nem 5 nappal később jön ki rajta, hanem azonnal... Pár napon belül elmúlik, de azért kapjon Fenistilt és kalciumot. A gyerekem ha így halad, tuti gyógyszerfüggő lesz, mert zokszó nélkül kanalazza be őket, a vasat pedig imádja.

Képesség: egyszer láttam már mászni... Igaz, elég szerencsétlenkedve a csúszós laminált lapon... A hónap újdonsága az ülés. Egyedül, minden segítség nélkül. Állni még nem próbálkozott egyedül, de ha kézben van, már csak nyújtott lábbal akar. Négykézláb is, de már állva is rugózik, kicsit hátratolva a fenekét, mint aki "becsinált", de olyan cukifalat olyankor :D Dumál. Ha fáj a foga, akkor alig sír, de magyaráz. Mindig magyaráz :) Illetve sikít, ha valami nem tetszik neki.

Beszéd: Ajjajjaj, bebe, egyszer érthetően kimondta a répát. Persze, biztosan csak véletlenül, de éppen répát kapott :) Appa, ebbe, addda, haggyaa

Evés: napi kétszer, szinte minden... Folyadéknak már kapott forralt vizet és 100%-os narancslevet, de 99%-ban még mindig minden anyatej.

Becenevek: az új: kis Pickó és Kapka... Fogalmam sincs, mit jelentenek.

Lányok: semmi új. Gi kapott implantátumot (de ez ugye, ide sehogy se tartozik...)

Videó a rugózásáról:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...