f

2012. június 2., szombat

Azt hiszem, öreg vagyok

A héten ma megyek először dolgozni, nekem meg mikor kell elmennem kirúgni a hámból? Tegnap este!

Crew barátnőm hajón dolgozik a Dunán, ami szerda esténként köt ki nálunk. Csütörtökön ugyan mindketten dolgozunk (ő reggel fél 8-tól, én fél 9-től), de azért ha van szabad esténk, összefutunk.

Úgy két hete vacsorázni mentünk. Finom kacsás pennét ettünk, hozzá elfogyott néhány cent pálinka és egy üveg bor.

Tegnap először elvitt a hajójára, megmutatta, hol tengeti "öreg" napjait (jóval fiatalabb nálam). Tetszett, mindig is szerettem a hajókat, a kabinablakából a Parlamentre láttunk, a víz meg lágyan hullámzott. Imádtam! Persze, kicsi a kabin, biztosan klausztrofóbiás lennék egy idő után, de az is lehet, hogy könnyen megszoknám, még a lakótársat is. Hiába, még sosem laktam együtt senkivel Mr. Férfin kívül.

A gyors körbevezetés után taxiba ültünk, és megnéztük a régi törzshelyünket. Csak idővesztegetés volt, mert már bezárt a biliárdszalon. Így ismét taxit hívtunk, és átmentünk a Morrison's 2-be. Még sosem voltam. Mr. Férfi már igen, két finn csajjal... Talán éppen ekkor kezdődött az állandósult féltékenységem...
Először caipirinhát ittunk, majd zombit. Finomak, de tele vannak rummal... :)

Finomak, de tele vannak rummal... :) Régen (jó régen, úgy 10 éve) jobban bírtam az alkoholt. Abban az időben többet is buliztam. Szombat esténként szexi topot húztunk, amiből kilátszódott a hasunk, hozzá divatos nadrágot, smink, hajunk felkötve és irány a diszkó. Általában akadt egy srác, aki volt már annyira részeg, hogy táncoljon velem, némelyik még a smárolásban (mert az nem volt érzelmes csókolózás, csak az a csupa nyál nyelvcsata) is belement.

Most ültünk a bárszéken, a helyes srácok mögöttünk, eszük ágában sem volt megszólítani minket. Sőt! Az egyikkel külön szemezni próbáltam, erre hátat fordított nekünk. Na bumm. Én ehhez már öreg vagyok…

A végén még egy órácskára azért bementünk táncolni, ha már a következőt játszották:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...