f

2013. február 7., csütörtök

Szakorvosi igazolás apasági nyilatkozathoz


Ahogy megbeszéltem a nődokival, szerdán elmentem a magánrendelésére. Drága anyósom felajánlotta, hogy elvisz autóval. Mivel nem a közelben laknak, így nem akartam elfogadni kedvességét, de az időjárás miatt Mr. Férfi nem engedte, hogy gyalog vágjak neki az útnak. Igazság szerint nincs messze tőlünk a rendelő, pontosan 1 km-re, ami átlagembernek sétálva alig negyedóra. Nekem úgy félóra. Nem hosszú, nehogy félreértsétek, csak már 5 perces gyaloglást végiglihegek, miközben szakad rólam a víz. Nem igazán szoktam érezni közben, hogy izzadok, vagy nem lehet érteni a beszédem, a partneremnek sokkal feltűnőbb. Emiatt komolyan nem szeretek sehová sem gyalog menni, mert akkor valóságos zihált külsővel jelenek meg a színen. Emellett a fenekem se, sőt a hasam se óhajtotta az egyórás gyaloglást. Szóval bevallom, nem volt nehéz rábeszélni, hogy elvigyenek. Csak kissé bűntudatom volt amiatt, hogy miattam plusz költségekbe verik magukat.
Úgy fél négyre értünk oda. Dokiné meglepődött, hogy ilyen hamar lát, de gyorsan beavattam, hogy csak egy papírra lenne szükségem. A pontos adataimat elkérte, ismét rákérdezett a hivatalos nevemre, melyről biztosítottam, hogy mostanság nem fog változni *, majd hellyel kínált.
Voltak előttünk, de csak a már vizsgált hölgyet kellett megvárnunk, rögvest előre engedtek, ha már csak egy papírt kell kiadni.

A papíron nem sok minden áll, összesen három sor az egész. Ugyanúgy ambuláns lap, ahogy a többi, eddig kapott is. Erről is hiányzik a TAJ-számom – szólnom illene, hogy vigye fel azt is a gépbe, de nődoki nem kérdi, én meg odajutva mindig elfelejtem. A jelenlegi státuszom a következő:
1.       29 hetes terhes
2.       Szülés várható ideje 2013. 04 hó 30
3.       Fogantatás véleményezhető ideje: 2012.08 hó 08

Magyarázat: 1. Természetesen megint nem néztem meg, hogy hol is tartok, így megint zavarban voltam, melyik hetet töltöttem már be, és melyiket kell mondanom – végül tökéletesen emlékeztem rá. 2. Mivel vinnem kell a kiskönyvet is hétfőn az Anyakönyvi Hivatalba, így nem Zsebi Baba fejlődését vettük alapul, hanem azt, amit a védőnő beírt a kiskönyvbe. 3. Őszintén, melyik nő tudja pontosan, hogy mikor fogant a babája? Ha ti napra (szeretkezésre) pontosan tisztában vagytok vele, akkor „nyújtsátok fel a kezeteket”. Mert én biz’ Isten nem. Arra konkrétan emlékszem, hogy július 20-án jött meg a menstruációm, de Zsebi Baba első méreteit tekintve 23-ára konstatáltuk. Legalábbis a védőnő ezt írta be anno a kiskönyvembe. A nődoki inkább a szülés várható idejéből számolt vissza. Biztos, ami biztos alapon.
Pár perc alatt készen is voltunk, most már Mr. Férfi nyugodtan mehet az ambuláns lapommal a nevére vetetni a még magzat gyermekét.

*ha lesz esküvő utána sem, ebben biztos vagyok.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...