f

2014. december 18., csütörtök

Bloggerek házi feladata: Poszt az 5 kedvenc blogról :)

Körülbelül akkor fedeztem fel egy Facebook-csoportot, amikor a VKP-t is elkezdtem (a legutolsóban nem vettem részt, de ha érdekel titeket a többiek karácsonyi kívánsága itt elolvashatjátok az egyikükét, a poszt alatt pedig a többiekét is). Ebben a csoportban Főni asszony (hiába, szinte mindenki így hívja már Suz’nt :) ) a héten egy új kezdeményezést kezdett el: a házi feladatokat. A mai feladat pedig az 5 kedvenc blogunk kiválasztása.
Nem könnyű feladat. Főleg, mert a kedvenc blogjaim legtöbbje zárt. Így hiába linkelném be Borboleta oldalát, az a pár (ezer) ember tudná csak megnyitni, aki eddig is olvasta. Na, de akkor el is veszne a játék izgalma, azaz az újdonságok mutatása. A másik problémám az, hogy a csoport azért – mivel valóban k* jól írnak közülük a legtöbben – elég bennfentes a társaság, és általában egymásra hivatkoznak, de akkor megint ott vagyunk, hogy csak egy kis körben mozgunk (jó, tényleg nehéz egy ilyenből kitörni).
Ezért úgy döntöttem, hogy fogom a Feedlymet, és megnézem, kikre is vagyok feliratkozva, és megpróbálok egy rangsort kialakítani (egyáltalán nem ment, így randomszerűen kiválasztottam a kedvenceimből 5-t):

Zou Bisou Bisou



Íróját, Zu Zut a blogom által ismertem meg. Egyik hozzászólása követte a másikat, utána a Facebookon is elkezdtünk beszélgetni, és rájöttünk, hogy nagyon hasonló életszemlélettel rendelkezünk. Így nem is volt kérdés, hogy a nem túl régi blogját az első bejegyzések óta követem. Stílusa könnyed, hangvétele vidám, reményt keltő. Nem ír naponta, de amikor ír, megmosolyogtatja az ember lányát (fiát).

Ritkán látható történelem


Ezt most fedeztem fel, a gyerek apja olvassa már egy jó ideje. Így is bukkantam rá, a feje felett belenéztem, hogy éppen milyen nők után csorgatja a nyálát mit olvas. És éppen egy cikk volt a ’70-es évek eltúlzott divatjáról. Naná, hogy el kellett olvasnom! Így ott is maradtam, amíg a legtöbb cikket visszamenőleg el nem olvastam…

Tokyo reload


Mindig is Japán-mániás voltam, még ebből is írtam a szakdolgozatomat. Éppen a szakdolgozatomhoz kezdtem hozzá, amikor a gyerek apja – igen, már akkor ismertük egymást – megmutatta, hogy jé, lehet, hogy jól jön neked a J-pop megismerésében. Végül nem használtam fel, de azóta is rendszeresen olvasom. :)

Édes kis pöttyünk

Azért én baba-blogot vezetek, gyerek-blogokat is olvasok…
Liz írása már az első pillanatoktól megfogott, szeretem az őszinte stílusát, Dorka pedig – így látatlanban is – egy angyal, akiről jó olvasni, és messzi-távolból figyelni, ahogy kisbabából ifjú hölgyé cseperedik.

Lassan, de biztosan

Végül, de nem utolsó sorban választottam egy autista kislányról írt blogot. Az anyukájáról Katiról már írtam korábban is, hogy mennyire nagyra tartom. Az életük egyáltalán nem olyan könnyű, mint azt mi itthonról csak úgy elképzeljük, mégis annyi pozitív energia van benne, hogy jut még belőle az olvasóinak is. Kislánya, Cuki pedig egy gyönyörűség!

Ha leülök blogokat nézegetni (ami valljuk be, egyre ritkábban történik meg sajnos), akkor ezen az 5 oldalon biztosan elolvasom az új írásokat!

Ajánlom őket nektek is!

Nézzétek meg Zsebről készült képeimet a Facebookon, az Instagramon, vagy a Twitteren!

3 megjegyzés :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...