f

2013. augusztus 14., szerda

Zenedélután

Zseb nagyon nyugtalan a napokban. Tegnapelőtt este sírdogált egy órát, amit megduplázott tegnap. Ma még nincs öt óra, de már a délután azzal telt, hogy a mami aludt, a nagy fáradtságtól* sírt. Hol ideraktam hol oda, miközben a Phantom of the Operát hallgattuk. Az hittem, hogy mindegyik számot oda-visszafújom a musicalből, mert a 2004-es filmet moziban csak négyszer (!) láttam, videón meg megszámlálhatatlanul sokszor. Erre ebbe a klipbe botlom:


Ezek után ugye érthető, miért nem Raoul volt nálam a favorit? Gerard Butler valami... eszméletlen! Imádom!

Egyébként a hét elején meglátogatott minket Fló. Gyönyörű hímzést kapott tőle Zseb. A neve, a születési ideje, súlya és hossza szerepel rajta. Mr. Férfi küldte el neki még a kórházból**. 
Zseb imádnivaló volt napközben, de este igazándiból bemutatkozott Flónak. A Youtube azért most is a barátunk volt, mert ha találtunk valami "érdekeset", Zseb elhallgatott. Amit a legtöbbet meg kellett hallgatnunk, mert a kölyök ténylegesen rákattant:


Én szeretem, de amikor meghallotta Mr. Férfi, felkiáltott: "jaj, ne!".

*egész délelőtt aludt.
**ha jól emlékszem...

2 megjegyzés :

  1. A kicsik jobban érzik a frontot, mint mi, azért nyugtalan Zsebibaba. :)
    A Gangnam Style pedig nagy szám a mi 2 évesünknél is, tiszta PSY a gyerek, ahogy nyomja! :) (És az új számáról, a Gentlemanról még nem is beszéltem! :)))

    VálaszTörlés
  2. Arról nem is hallottam. :) De mindjárt meghallgatom :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...