f

2014. január 21., kedd

9 hónap

Instagram

Méret: kb. 74 centi, már régen mértük meg
Súly: 9130 gramm (volt 4 nappal ezelőtt) Szóval mostanság nem nő túlságosan sokat...
Fog: továbbra is rejtély a számomra, hogy mikor törnek át az elsők (tuti, hogy egyszerre nem csak eggyel fogunk találkozni). Cumi helyett egy kis műanyag teknős a favorit, aminek a fejét lehet szopogatni, harapdálni. Ömlik a nyála, mint a Niagara...
Pelenka: 4-es (ugye, tág intervallumúról van szó...). Móni adott egy nagyon jó ötletet, így kipróbáltuk a "bugyipelenkát". Bevált. Igaz, még tanulnunk kell (mindkettőnknek) a használatát. A pisivel még nincs is gond, de a kaki tegnap is megtréfált. Egy "bogyó" ráragadt a fenekére, nem tudtam a pelussal letörölni, a gyerek pedig hanyatt vágta magát. Minden, de minden olyan lett! Mehettünk zuhanyozni (na meg utána mosni a ruháját, a pelenkázót).
Ruha: több a ruhája, mint nekem... 74-től 96-ig. 
Hordozó: babakocsi, bár azt én használom a legkevesebbet. Viszont imádom, hogy egyedül is be tudom rakni a kocsiba, meg kivenni. Még mindig áldom a napot, amikor megvettük. Amazonas karikás kendő, imádom, bár továbbra sem ezt a márkát tanácsolnám az anyukáknak. Gyűlölöm a karikáját, sosem tudom normálisan megigazítani benne a csíkokat, így meghúzni sem tudom... Lujzus mei-tai, az új kedvenc. Zseb is szeret a hátamon lógni, igaz, a felkötéssel még mindig bajlódom, de ha minden igaz, Eszter még jönni fog hozzám ez ügyben :)
Alvás: most is itt alszik mögöttem. Éjszakáink szuperek, mert este elég gyorsan elalszik (cicin), majd alszik kb. éjfélig (cici), végül általában hajnalig (cici). Persze, nem mindig; van, hogy 10x is ébred, de azért mostanság nem ez az általános. Így lassan én is kipihenem magam... (azért az éjjel 3-4x ébredésem még így is megvan...) Napközben változó, kb. 2 órát alszik, de összevissza. Az autóban még mindig szeret, de elalváshoz mindig (és mindenhol) kell neki a cici.
Egészség: életében először megfázott. Voltunk orvosnál, kapott köptetőt + kalciumot + antibiotikumot, viszont mivel csak köhögött, nem volt nyűgös, nem adtam be neki az antibigyót. Előkerült az orrporszívó is. Az elsőnél még csendben tűrte, inkább meg akarta enni, de a későbbiekben már kiabálva harcolt ellene. Leginkább én használtam... 
Képesség: mászik, január elsején felállt, azóta nem lehet leültetni. Kapaszkodás mellett tesz egy-két lépést. Pakol. Inkább szét, mint össze, de tegnap vettem neki egy hálós tartót, amibe reggelre kerültek játékok (vagy Zseb, vagy az apja...). Kedvenc szórakozásai egyike a hinta, amit magától hajt. 
Beszéd:  Be nem áll a szája :) A be megy igazán. Mindenre azt mondja, hogy be. De már hallottam tőle Oppát is (túl sok koreai sorozatot néztem anno). 
Evés: minden most már. Reggel még anyatej, délután (két részre szedve) megeszik egy üveg bébiételt. Pároltam már neki brokkolit, répát - az utóbbi a kedvence, megkóstolta az ecetes halat (bejött neki), az avokádót, banánt imádja. Kapott már husit is, szinte nincs olyan dolog, amit már ne kóstolt volna. Az őszibarackot utálja (az első két falatot még csak kiabálva ellenezte, a harmadikat már nem nyelte le, inkább hátravetett fejjel sírni kezdett, potyogtak a krokodilkönnyei, kezét ökölbe szorította, és úgy zokogott. A következő falat répa volt, de a kanalat meglátva azt se akarta bekapni. Utána rájött, hogy más, és rögvest nyelni kezdte, mint kacsa a nokedlit).
Becenevek: ugyanazok...
Lányok: még karácsonykor készült a következő videó:

1 megjegyzés :

  1. Aranyos kis hófordulós szösszenet, Zsebnek olyan édes a hangja! :)
    Hűűha...már csak 3 hónap és 1 éves lesz...!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...