f

2013. április 6., szombat

A lehető legrosszabb napok egyike


Bár jól kezdődött: az éjszakát végigaludtam, csak fél nyolckor kellett kimennem a vécére. Csináltam Mr. Férfinek reggeli kávét, magamnak kakaót és leültem a gép elé, amíg drága párom fel nem ébred. Na, ezt nem kellett volna, vagyis éppen de! Csupa rossz hírt kaptam. A csütörtökön meghirdetett vizsgára nem elég, hogy készülnöm kell, de az előfeltételének számított tanulmányt visszadobták, újat kell írnom, a határidő ugyan április 30, de előtte még van egy szülésem, és már 6-a van…
Bánatomban felléptem a Facebookra, hátha találok valami vidámat, vagy van fenn valaki az ismerőseim között. Ehelyett egy szomorú hírbe botlottam: a gyerekkori barátnőm eltűnt és most mindenki őt keresi. Emellett már az én „apró” problémám semmiségnek tűnt, hiszen semmit sem tudhattunk a lányról, hol lehet, él-e még. Persze, a legjobbakat reméltem, és délutánra meg is kaptam a jó hírt: a kereső kutyusok valóban megtalálták. Kórházba került, de a körülményekhez képest jól van.
Azt gondolhatjátok, hogy megkönnyebbülés után hozzáfogtam tanulni. A francokat! Legkésőbb 17 nap múlva be kell feküdnöm a kórházba, ahol egy altatás után már kisebb hassal, de ketten leszünk. Meg mindjárt betöltöm a 37. hetet is, ideje lenne a kórházi csomagomat. Itt lecsekkolhatjátok, mit raktam be végül. Vannak rajta változások, mielőtt azt hinnétek, hogy a múltkorit linkeltem be.
Pocaklakóm jól van, bár keményedik a hasam, menni éppen hogy sikerül, de reményeim szerint nem akar korábban előbújni. Ennek ellenére úgy vagyok vele, hogy most már bár melyik pillanatban megindulhat a szülés, jobb felkészülni rá, mint később mással összekapkodtatni a cuccaim.
Barátnő hazakerülése, bepakolás után mégsem fogok még hozzá átírni a 40 oldalast tanulmányom – inkább gyorsan hajat mosok, mert este végre kimozdulunk még utoljára a baba érkezése előtt. Majd holnap foglalkozom a hivatalos ügyeimmel…  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...