f

2013. április 7., vasárnap

Jósló derékfájás

Ma azt hittem egy ideig, hogy megyünk a kórházba és szülünk.

Az egész onnan jött, hogy délután felállva a derekamba hasított a fájdalom, ami a vécére üléstől még inkább fokozódott. Megint jövök a csillagokkal, de tényleg megjelentek a fájdalom sárgás-fehér foltjai a szemem előtt. 

A derékfájásról rögvest a vajúdás jutott eszembe... Így fel is hívtam anyum, hogy megkérdezzem tőle, mivel indult nála a szülés. Első tünete a magzatvíz elfolyása volt. Az nálam ugye hiányzott. Gyorsan elköszöntem, mert féltem elmondani neki, miért is érdeklődöm, biztos voltam benne, hogy csak kinevetne, vagy letorkolna, mert szerinte túlságosan csak ezzel a témával foglalkozom. Rajta kívül volt még egy támpontom: nagyim. Aki valóban megerősítette a gyanúm: az ő két vajúdása is derékfájással kezdődött. Szóval, számoljak, és ha már rendszeressé válik, hívjam a dokim! De tényleg! Alighogy nagyimat megnyugtattam, hogy szerintem csak jósló, mert ez volt eddig az első ilyen derékfájás és szűnni nem akar, de nem is erősödik, csörgött megint a mobilom - anyum hívott vissza. Eszébe jutott, hogy neki utána nem a hasa fájt, hanem majd' leszakadt a dereka. Szuper! Mert pont ezt érzem most én is! Erre már őt is beavattam, és ő is a lelkemre kötötte, hogy ha ismétlődik, akkor irány a kórház!

A Facebookos csoportban viszont megnyugtattak, hogy ez még semmi, ma nem lesz még itt szülés! S valóban, a fájdalom elmúlt, és csak másfél óra múlva ismétlődött meg. Még moziba is elmehettem.

Most van a Titanic fesztivál, ahová minden évben elmegyünk legalább (na jó, összesen) egyszer egy filmre. Idén egy amerikai szellemes "horrort" néztünk, az Elbocsátó szép szavakat . A megnézés után közepesre tituláltam a filmet. Elmegy egynek, mert a téma ugyan érdekes volt, a fényképezés szép, a zene hátborzongató, a szereplők is jól alakították a szerepüket, viszont maga a történetvezetés hagyott némi kivetnivalót. Sokkal hátborzongatóbban is megoldhatták volna. De ha van 87 perc szabadidőtök, akkor nézzétek meg, és döntsétek el magatok, hogy mennyire értetek velem egyet. Vagy tudjátok mit? A fesztivál április 13-ig tart, válasszatok egy (esetleg több) filmet a honlapukon, mely érdekel titeket, és menjetek el mozizni! Megéri!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...