f

2013. április 4., csütörtök

Utolsó ultrahang


   19 nap van hátra. Tegnap volt az utolsó ultrahangunk. DVD-t nem vittem, mert feleslegesnek éreztem, hiszen Zsebi Baba már nem fér bele a monitorba. Méretei: fej: 90 mm, mellkas: 90 mm, combcsont: 70 mm. A méhlepény hátul helyezkedik el és homogén. A Baba hasfala zárt, gerince ép. A méhszájam zárt, „megtartott portio álló burok. Normál tónusú uterus fundusa Px/4.”. Szóval a méhnyak nem rövidült még meg, a magzatvíz nem szivárog (valami miatt ettől féltem az elmúlt napokban), a burok ép. A méhem teteje pedig 4 ujjnyira van a szegycsont alsó nyúlványától (ha jól értelmezem).
Megtörtént az első CTG, ahol Zsebi Baba mintagyerekként viselkedett. J Annak az eredményeit nem írom le, mert számomra érthetetlen az egész hullámzás J
Persze most is kellett olyan hírt kapnom, amitől majd’ szívrohamot kaptam. Dokiné (elvileg valaha aneszteziológus volt) közölte velem, hogy a csontozatom miatt nagy valószínűséggel nem fogják bevállalni a spinális érzéstelenítést (a nődoki azt mondta, hogy az EDA nem mindig hatékony annyira), helyette altatás lesz. Legelőször, amikor felmerült a császármetszés, örültem volna az altatásnak, mert akkor túl lennék rajta, nem emlékeznék rá és nem kellene a gerincen való érzéstelenítőtől paráznom. Azóta belemélyedtem a témába, és nagyon szeretném, ha ott helyben a mellemre tennék Zsebikémet, és nem csak úgy kihúznák a lábánál fogva, majd ide-oda dobálnák (hüle Youtube). De nem is ez volt, ami végül mégis elriasztott az altatástól, hanem az eszméletlenvesztés előidézése: mivel a gáz és a „drogok” hatással vannak a magzatra, így a kéz kifeszítése, infúzió bekötése után, az anesztes „megragadja a torkom”, nyomást érzékelek, elveszítem az eszméletem és ledugja a csövet. Vagy valami ilyesmi…
Két hét múlva okosabb leszek, mert akkor megyek újra NST-re a kórházba, ahol megpróbáljuk elcsípni a műtétnél segédkező altatóorvost. Majd ő eldönti, hogy melyik megoldás választja. Bár vinni kellene az elmúlt évek készült leleteimet, de utoljára kb. 10 éve csináltak röntgent a gerincemről. Most 5 éve (ez a legutolsó) csak a csípőmről, az meg ugye nem sokat segít a döntéshozatalban.
Szóval újabb és újabb akadályok lépnek fel az általam álmodott szüléssel kapcsolatban…

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...