f

2012. augusztus 22., szerda

4 vagy 5 hetes - avagy a teakérdés

A terhes naptárak mind megegyeznek abban, hogy a szülés várható ideje 2013.április 26. Kígyó éve, bika csillagjegy. A kettőnek a jellemvonásait nézzük, akkor még inkább leánygyermeket szeretnék. J Abban viszont nem egyeznek meg, hogy melyik hétnél is tartok. A Kismama Magazin 9 hónap alkalmazása az okostelefonomon, 4 hét 5 napot jelez (napi tanácsa: a telefonra ragasztott szerelmeslevél…), viszont ezen kívül minden más már az 5. hetet írja. Ez most azért olyan fontos, mert ha még csak a 4. hétnél tartok, akkor ma felesleges elmennem a nődokihoz (ő maga is ezt mondta, hogy jövő héten szeretne csak látni), viszont a múltkori abortív petém miatt igencsak nyugtalan vagyok. Azt számolgatom, hogy akkor hány napra ment el, hogyan fájt a hasam (hasonlóképpen, mint most), milyen tűnetek voltak. Napközben nem is annyira zavar, de éjszaka annál inkább. És ha ma nem megyek el, akkor pont 7 napot kell még ezzel várnom, és addig senki sem fog megnyugtatni.

Mivel mindenki a Clearblue-t (Klírblú J)tanácsolta, tegnap délután végül sikerült vennem aDM-ben 3.000 forintért. És csak 24 órán át látszódik L!  Gondolkodtam, hogy várok reggelig, de ki a Jóisten az, aki kibírja addig? Hazaérve rögvest a mellékhelyiségre rohantam (a munkahelyemen is óránként-két óránként látogattam, bár csak az inger volt, semmi más), könnyítettem magam, majd vártam és vártam. Egy perc után semmi, két perc után még mindig a homokóra, majd pár másodperc múlva megjelent az, amit Ti is láthattok a képen. + 2-3 Gyorsan megnéztem a tájékoztatót, és megállapítottam, hogy ezzel sem jutottam előbbre, mert e szerint is 4-5 hetes terhes vagyok J

Kisbabát várok! Kisbabát várok!

Sikítottam, és elküldtem Channáh-nak, meg Mr. Férfinek a képet azzal, hogy most már kezdem elhinni. Nita barátnőm a következőt mondta: „juj, még mindig megvan? J” Teljesen kiakadtam tőle. J És persze utána még inkább paráztam/ok…

A DM-ben vettem még egy jázmintea ízű szénsavas itókát, úgy emlékeztem azt ihatok. A lány, amikor meglátta nálam a tesztet, rögvest még kedvesebb, mosolygósabb lett, látni lehetett rajta, hogy ő maga örül az én állapotomnak. Nagyon jól esett, mert a barátaimon kívül ő volt az első, aki „megtudta” és ennek jelét is adta.
Itthon Mr. Férfi első kérdése a teával kapcsolatban, hogy ezt szabad-e innom, mert a fogamzásgátlásra is különféle teákat használnak. Gyorsan utána néztem, de sehol se találtam meg, hogy a jázmintea tiltott-e, vagy sem. Csak a következőket találtam aKismamablogonamiket lehet:
  • · Málnalevél tea (csak az utolsó hetekben!)
  • · Hársfatea
  • · Komló tea
  • · Borsmenta, fodormenta tea
  • · Csalántea (csak egy-egy alkalommal!)
  • · Csipkebogyó tea.
Amit nem szabad az a vízhajtó teák, a kamillatea. Mr. Férfitől bodzás limonádét kaptam. Gondolom, mivel csak ízesítésként van benne, így megihatom. (Tapasztalt anyák, ha tudtok ilyeneket, hogy mit nem szabad, mit igen, akkor várom őket!)

4. hét 5. nap

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...