f

2012. augusztus 16., csütörtök

Továbbiak...


Egy év, 12 hónap, 366 nap, megannyi gondolat.

A türelmi időm lejárt, így nem csak Clostilbegytért látogattam meg a nődokimat, hanem kértem, hogy haladjunk, mert ha egy év alatt nem sikerült, akkor már baj van. (Mennyire reménykedtem, hogy a születésnapi ajándékom egy pozitív teszt lesz...)

Legelőször azt kell kizárnunk, hogy szervi bajaink nincsenek-e, ezért Mr. Férfit "megint" elküldte spermavizsgálatra, engem pedig először a következő mensesem alatt (3. CN-on) vérvételre.

A szeptemberi menses alatt pedig hívjam fel, és kérjek időpontot egy petevezeték átfúvásra. A 10. CN nap környékén kell megcsinálni. Már előre parázok tőle, mert

  1. az István kórházban nem csinálja, csak kint a Telkiben, ahol 30.000 forint lesz (a honlapon úgy írták, hogy 30-tól 65-ig, de szóban a legkisebb összeget mondta, biztos minden kiegészítő igény nélkül);
  2. piszkosul fog fájni. Olyan lesz, mint egy erős menstruációs görcs. Na mivel én kevésbé szoktam görcsölni, így fogalmam sincs, milyen lehet, DE a Fiatal Lány olyankor napokig haldokol, mert azt mondja, majd megőrül a fájdalomtól.
Ha minden rendben velem is, akkor inszemináció lesz, ahol a férfi ivarsejteket felturbózzák, majd centrifugálisan (nem értek hozzá, szóval szerintem így vicces) a lényeget belém lövellik. Viszont ha nem átjárható, akkor rögvest lombik...

Ti is görcsöltök menses elején?


Addig is imádkozzatok, hogy előtte teherbe essek! :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...