f

2012. augusztus 23., csütörtök

Pánik


ELŐRE ELNÉZÉST A TÚLZÓ RÉSZLETEZÉS ÉS A KISSÉ VULGÁRIS LEÍRÁS MIATT!!!
Délután 3 óráig minden rendben volt. Kicsit sárgább, erősebb volt a folyásom, de nem aggódtam.
Megszokásból minden mosdóba menéskor ellenőriztem a bugyim, hogy ugye nem. Délután nem tetszett, olyan fura volt. Kezemmel leellenőriztem, de az sem nyugtatott meg, nem láttam véresnek, de olyan fura volt. Papír zsebkendő jött, ami halvány rózsaszínes lett. Rögvest pánikba estem. A hasam pedig még jobban belenyilallt (hiába szombat óta folyamatosan fáj).
Hívtam anyum, hívtam Mr. Férfit, hogy vérzek… Anyum leordította a fejem, hogy hagyjam már dolgozni, ő nem tud most semmit se tenni, Mr. Férfi azon nyomban csapot-papot hagyott a munkájában és hazarohant. Anyum azért aggódott és átjött, de csak annyit kaptam tőle, hogy ne sírjak, hagyjam abba az aggódást, ez mindenkivel előfordulhat. Ennek ellenére sikerült rábeszélnem, hogy hívja fel a nődokim, aki azt mondta, hogy még semmit se tehet, semmit se adhat, maximum holnap menjek el a laborba szérum ß HCG-t méretni.
Nolitával beszélgetve elhatároztam magam, hogy igenis megnyugtatásképpen mindenképp elmegyek a kórházba. Nolita is felhívta az orvosát, aki szabin van, de szerdán szívesen vár, ha úgy gondolom, én pedig az István Kórházat. Azt mondták, nem tudják, mennyire fáj a hasam, de ha úgy érzem, nyugodtan menjek be. Taxit fogtunk és negyed 6-ra beértünk.
Egy kis várakozás után, behívtak, Mr. Férfit nem engedték be velem, és először kézzel, majd hüvelyi ultrahanggal megvizsgáltak. Az orvos nagyon kedves volt, nyugtatóan még meg is simogatott, hogy ne izguljak, nem lesz semmi baj, az arca azonban mást mutatott. Rögvest rá is kérdeztem, hogy valami baj van-e.
- Semmi. Az az igazság, hogy semmit se látok.
- A petezsákot sem.
- Azt sem. Mikor volt az utolsó mensesének kezdete?
- Úgy 4 hét 6-7 napja. (Persze, hogy nem emlékeztem rá, még úgy sem, hogy itt vezetem.)
- Akkor valószínűleg még nagyon korai terhességről van szó. A méhfal megvastagodott, hogy ez terhességre is utalhat. (is…) Szedje továbbra is a terhes vitamint, illetve a Magne B6-ot.
- Utrogestant nem kell?
- Majd ha meglesz a ß-HCG eredmény.
Jó hír volt, hogy az ultrahang-feje nem lett véres (azért megmutattam a bugyimban a betétet, hátha érdekli, de természetesen nem tekintett rá – okés, megértem, de úgy voltam vele, hogy lehet, minden számít)!
A hasamra nem mondott semmit se. Az hadd fájjon továbbra is! A vérzés mintha abbamaradt volna, de azért folyamatosan úgy érzem, hogy nedves (a vértől, vagy a folyástól). Fekszem, a holnapi programjaimat lemondtam, csak a 4 óra melót nem lehet.
- Pihenjen, feküdjön, ne emeljen, ne fürödjön.
Ezekkel a szavakkal engedett az utamra.
Szóval most lehet fogadni, hogy megmarad-e a babám, vagy az 5. hét nálam mindig mumus marad.
Életem legszörnyűbb születésnapja, köszönhetően Csöppség ajándékának…

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...