f

2012. augusztus 15., szerda

Semmi sem jó...

Semmi sem jó: ha nincs pénzed, de ha van annak sem örülnek - főleg hétfő reggel.

A fizumat csak kedden kaptam meg, ami azért fontos, mert a hétvégei lovaglás miatt kiürült a bukszám. 100 forint nem volt benne... Az itthoni kasszánkban viszont volt egy 10 ezres, amit szépen magamhoz vettem - reggelizni szerettem volna. A villamos felé mindig egy Fornetti pékség mellett haladok el, ahová néha (okés, elég gyakran) betérek. Most is, de mivel jó fej akartam lenni, előtte megkérdeztem:

- Egy 10 ezrest fel tudsz váltani?
- Nem, még visszaadni sem tudok belőle.

Ekkor esett le, hogy nem is azt kérdeztem, amit szerettem volna, így szabadkozni kezdtem - feleslegesen:

- Én is vásárolni szerettem volna... Na mindegy, akkor nem reggelizem.

A gyomrom ez ellen hangosan ellenkezett.

A megállóval szemben is van egy pékség. A villamost lekéstem, volt még egy kis időm, ezért átcsámborogtam.

- 10 ezresből tudnak visszaadni?

A pultosnő nem igazán tudta a választ, de a raktárból kijövő kolléganője elég határozottan rávágta:

- Nem!

A hasam egyre hangosabban korgott...

Megfogadtam, hogy ez volt az utolsó alkalom, amikor jó fej vagyok. Tudtommal kötelességük már hétfő reggel is felváltott pénzt tartaniuk a pénztárgépben. Mivel Magyarországon a legnagyobb kibocsátott pénz a 20 ezres, mehettem volna én nagyobb bankjeggyel is fizetni, és ha nem szólok előre, akkor kiszolgálás után kérik vissza az árut?

Végül egy Coopban vettem, tartósított croissant-t (ami elvileg csokis ízesítésű, de valamitől olyan savanykás, hogy a felét nem is ettem meg...

---
Depis vagyok, akármit mondtam, érzelmileg most is a padlóról kell majd felkaparnotok...

Este megyek nődokihoz... Rákérdezek a lombikra...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...