f

2012. augusztus 20., hétfő

Újabb pozitív

Ezen ugye Ti is látjátok a két csíkot (a baloldalit is)? J

Fiatal Lány szerint pszichésen betegszem meg, ami abból áll, hogy a hétvégéken, ünnepnapokon érzem úgy, hogy orvoshoz kellene mennem – vagy kellene egy terhességi teszt.

Direkten otthon hagytam a tesztet, ne idegeskedjek a hétvégén. Természetesen, mivel csak egyetlen egyet csináltam, így a bizonytalanságom egyre nőtt a szűnni nem akaró hasfájásom miatt. Na de nem elég, hogy hétvége van, még augusztus 20-a is, így tuti, hogy minden üzlet zárva – kivéve a benzinkutakat. Gyorsan megnéztem a neten, és valóban a Molnál lehet kapni. Hú, de jó, itt is pont MOL! Délután babazsúrba megyünk, hazafelé akkor beugorhatunk egyért. Clearblue-t akartam, hiszen az kimutatja, hány hetes is vagyok.

A partin megkínáltak minket igazi brazil nemzeti itallal, nádpálinkával. A vezetésre fogva nem ittam, de mivel nem hangoztattam az állapotom (ennek ellenére mindenki megtudta), a házigazda szerette volna, ha csak megkóstolom. Senkinek nem ízlett, nekem pedig a tequilára hasonlított, amit viszont nagyon is szeretek. Bevallom ittam 4 kortyot. Nem gondoltam soknak, bár erős volt, így attól félve, hogy kimutatja a szonda, gyorsan magamba tömtem egy nagy pizza szeletet és egy fél zacskó chipset, ittam még két pohár vizet, így hazaindulhattam. Tudom, nem tettem valami illően, de a fáradtságra fogtam (majd’ elaludtam ott is), hogy nem maradunk sokáig.

Hazafelé a pálinka miatt kerülő úton mentünk, ahol biztosan nem találkozunk rendőrrel. Az autónk viszont bekattant, el kezdett minden egyes kormánymozdulatnál hangosan dudálni. Két cigánygyerek vissza is kiabált nekünk, hogy mit dudáljuk meg őket. Így nem mertünk elmenni a benzinkútig, gyorsan hazarohantunk. J

Ahhoz képest, hogy majd’ elaludtam, éjjel alig bírtam. Forgolódtam, hányingerrel küszködtem, szóval ha aludtam 6 órát sokat mondok…

Reggel természetesen nem bírtam ki, gyorsan már 6 órakor pisiltem egy kaviáros üvegbe, amelybe sikeresen nem találtam bele. Utána rábeszéltem papimat, hogy hadd menjek ki helyette tankolni. Fizetésnél halkan kértem egy tesztet is, de – miért is nem csodálkozom én rajta – nem lehetett kapni. Akkor maradt az ügyeletes gyógyszertár, ami a portástól megtudva vagy 8-kor, vagy délben nyílik. 7 óra valahány perc volt, így hazajöttünk.
A neten keresgéltünk a pontos nyitva tartásról, de sehol se találtunk 2010-től frissebb adatot. Nagy nehezen egy országos lapon a mi kis városunk ügyeletes gyógyszertárát is feltűntették, ami reggel nyitott.

Juppi, mehetünk tesztet venni. Mr. Férfit küldtem oda az ablakhoz, mert engem itt mindenki ismer – főleg a patikákban, hiszen mamám is patikus volt még nyugdíj előtt… Mondtam, vegyen kettőt, egy olcsóbbat és egy Clearblue-t. (egyébként hol lehet kapni??) Utóbbit nem lehetett kapni, így hozott két Discolort.

Hazajövet gyorsan megcsináltam a reggeli vizeletemből, és a képen látható eredmény lett. Ugyan, elég halvány, de azért jól kivehető a két csík. Szerintetek is? J

Kezdek megnyugodni. bár azért örültem volna, ha sokkal erősebb az a csík…

4. hét 3. nap

Állandósult hasfájás, amihez párosult a savtúltengés is. Éjjel rosszullét, néha émelygés, éjjel alvatlanság, nappal álmosság. A cickóm nem fáj, nem nőtt, bár kicsit érzékeny.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...