f

2013. szeptember 5., csütörtök

Már guggolunk!

A mászásnál nem jött még rá, hogy a fejet is emelni kell...
Kényes téma, úgy olvassátok! Előre szóltam…

Tegnap délben vendéget vártam. Előtte egy félórával akartam felöltöztetni szép ruhába a gyereket, mert addig csak itthoni szedett-vedett göncben játszadozott a földre leterített pokrócon.

Itt nincsen pelenkázó-asztal (amit vettünk, vidéken használjuk), így a kiságyban szoktam. Eddig csak egy textilpelenkát tettem alá, de most fogtam a Channáhtól kapott alátétet, és azon bontottam ki a pelust. Mivel két nappal ezelőtt kakilt, így nem számítottam másra, mint pisire, és valóban csak az is volt. Kivettem a használtat és már nyúltam az újért. Emelem fel a popsiját, hogy alárakjam az újat, amikor megláttam, hogy itt többről van szó.

Most mit tegyek? A tiszta pelenkát nem akartam beletenni a pukival kijött kakiba. Félredobtam, s egy törlőkendővel akartam feltörölni. Ahogy ismét felemeltem a fenekét, már nem volt időm semmit sem megtörölni, mert éppen nyomott. Gondolkodás nélkül a kendőt odatartottam, amibe egy szép adagot produkált. Már szilárdabb, mint eddig volt neki, de azért az alátét is olyan lett. Kellett volna még legalább egy plusz kéz, hogy simán mindent letakarítsak és ne legyen semmi sem jobban kakis.

Gondoltam egyet, és rádobtam a kakis kendőt a pelenkázóra, majd a gyereket kivittem a fürdőbe. Megnyitottam a zuhanyt, de mivel rossz a tömítése, így mindenhová folyik a víz, csak oda nem, ahová kellene. Ráadásul így még beállítani sem egyszerű a hőfokot. Amíg jobb kézzel próbáltam vizet csiholni a rózsából, a bal kézzel tartottam a gyereket, aki…

Szinte magától guggolt, a bal kezével kapaszkodott a tálcába, a jobbal maga mellett, míg nagy érdeklődéssel figyelte az ügyködésem! Zabálnivaló volt!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...