f

2013. január 5., szombat

23. hét 5 nap


 Szilveszter éjszakáján - csinosan, kisminkelve, haj belőve, elegáns ruhában - akartam Mr. Férfivel csináltatni egy jó képet, de elfelejtettünk. Most végre megtaláltam az egyik kedvenc felsőm, így megkértem ismételten egy fotó készítésére.
Mr. Férfi gyönyörű táj-, épületképeket tud fotózni, de emberekre szinte alkalmatlan. Vagyis azt nem tudom, hogy másokat milyen szögből, beállítással fényképezne, de engem valahogy nem tud. Nem mintha önszántából valaha meg is próbálta volna (na jó, talán hátulról le-lekapott, de ki akarja csak a haját látni mondjuk a Szajna parton?). 
Most is próbálkozott vele, de gyorsan kikaptam a kezéből a telefonom (könnyebben feltöltöm arról, mint mondjuk egy fényképezőről). Így csak ezekkel a képekkel szolgálhatok, amiket én magam csináltam. Sajnos akármilyen jó az iPhone felbontása, szörnyű a belső kamerája... 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...