f

2014. november 5., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha nyernék a lottón

Ha...
Tegyük fel, nyertem a lottón. Igaz, sosem lottózom, máshol sem nyertem, így ez a lehető legelképesztőbb dolog az életemben. Mit tennék?
A leghőbb vágyaimat nem lehetne pénzen megvenni, így arról le is teszek gyorsan (újabb csalódás...).
Helyette egy gimis álmot valósítok meg:

Ősz van, már be kell fűteni. A kandallóban vöröslő lánggal ég a tűz. Előtte egy pihe-puha, vastag szőnyeg, melyen egy nyitott könyv hever. A tévében gyerekműsor szól, mely előtt társasjátékoznak a barátnőim - és most már az enyém is - gyerekei. 
Én a dolgozó szobámban ülök egy kényelmes karosszékben, és egy rózsás csészéből teát kortyolgatok. Előttem egy ébenfa, tömör, antik íróasztal, melyen a legújabb - legyen Apple - laptopom világít. Tűzzománc burájú lámpa áll mellette. A helyiség falait könyvesszekrények borítják, a hajópadlón kisebb szőnyegek találhatók, főleg az olvasósarkokban. 
Fogom magam, felállok, miközben intek a kutyáimnak. Csaholva rohannak ki az amerikai konyhás nappalin át a bejárati ajtóhoz. Kifelé menet puszit nyomok Zseb fejebúbjára, a többieket megsimizem, majd kiviszem a kedvenceimet sétálni a házamhoz tartozó tó partjára. Amíg a kutyák kifutják magukat, én leülök a vízpartra egy fapadra, és nézem a vízen hajókázókat. Béke és nyugalom vesz körbe. A hideg levegőtől látom a leheletem, de most valahogy nem zavar, sőt! Boldog vagyok.

Jó, ez a ház még az álomban is álom maradna... Ha nyernék a lottón...
Biztosan vennék egy lakást, ami csakis a miénk. Úgy rendezném be, ahogy én szeretném. Nagy valószínűséggel nem egy tó partján feküdne, hanem egy nagyobb városban - 90%-ban Budapesten. Befektetnék egy cégbe. Nem néztem utána, milyen cégekbe jó mostanság befektetni, de biztosan cégtulajdonos lennék. Egy aprócska, de jövedelmező cégé. Valamennyit lekötnék bankban, annyit, hogy ha bármi történik is a kamataiból is megélhessek. A maradékból pedig világ körüli útra mennék.
És szerintem ezzel el is költeném az egészet.  Na jó, vennék még egy Minit vagy egy Smartot magamnak. Csak úgy, mert megengedhetném. 

De jobb, ha kiveszem a kezem a biliből... És inkább egy jó munkahelyről álmodozom...

Ti mire költenétek a Lottón nyert összeget?

Nézzétek meg, hogy a többiek mit tennének, ha nyernének a lottón:









Nézzétek meg Zsebről készült képeimet a Facebookon, az Instagramon, vagy a Twitteren!
És szavazzatok a Sub Rosára a Goldenblogon!!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...