f

2012. május 23., szerda

23 milliméteres

Mivel legutóbb már 2 doboz Clostilbegytet szedtem be, így a következő ciklusom előtt érdemes felirattatni, ha ne adja az ég, megint nem jönne össze a Csöppség. A múltkor a nődokim azt tanácsolta, hogy a 14. CN-on látogassam meg az UH-t, mert aznap van a "normál", átlag szerinti peteérés. Mivel ez a nap hétfőre esett, a nődokim meg szerdán rendel, így megpróbáltam elmenni az SZTK-ra, ahol elvileg ingyenes. Reggel elmegyek, megkérdezem, hogy mennek ott a dolgok, és 'oszt letudom. Gondoltam én, de a kéményseprők keresztbe húzták a számításaimat. Hétfőn délelőtt itthon kellett dekkolnom, mert 9 és 13 óra között jönnek ellenőrizni a kéményeket, és muszáj valakinek itthon lenni... Mi van, ha akkorra nem tudok szabit kivenni? Fizethettem volna az újbóli kiszállást...

Ha már nem tudtam reggel odamenni, így az interneten talált telefonszámot felhívtam, mire közölték velem, hogy a hétre már nem kapok időpontot. Jövő hét meg a peteérést figyelés szempontjából már késő. Nem maradt más választásom, mint szerdán elmenni a nődokimhoz.

Receptkéréskor nem kell előre időpontot kérni, ezt használtam ki. Tökéletes időben mentem, mert éppen két beteg között érkeztem meg, így be is mehettem a rendelőbe.  Mr. Férfivel megbeszéltük, hogy ha ez a hónap is sikertelen lesz, akkor ő is elmegy kivizsgáltatni magát. A nődokim ezt csak helyeselni tudta, mivel Mr. Férfinek sincs még gyereke, így tanácsos neki is elmennie, még akkor is, ha ez kellemetlen a számára. Megadta az egyik orvos ismerősének telefonszámát, hogy nyugodtan forduljunk hozzá.

Nem bírtam magammal, megkérdeztem az ultrahangot. Mivel éppen üresjárat volt a rendelési idejében, így megnézte. Egy sokkal szebb, már 23 milliméteres petécském van. "Ez a gyógyszer mennyiség kell, de több már nem, nehogy túlszaladjunk a kelleténél". Hurrá!

A Norculottól nem állt be olyan szépen a mensesem, bár 26-27 napra folyamatosan megjött (szerintem emiatt nem ágyazódott be a múltkor sem, amit a nődokim nem erősített meg, de nem is cáfolt), így most kihagyjuk. És ma-holnap legyünk együtt.

Már tegnap is próbálkozni szerettem volna, de bealudtam...

Majd ma! És most össze is jön!

Úgy legyen...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...