f

2012. május 28., hétfő

Pünkösdi hétvége pro-contra

A következő két hét ismételten a várakozással fog eltelni. Mr. Férfivel mindent megtettünk a baba érdekében, még azzal sem törődtünk, hogy nem csak ketten vagyunk a lakásban.

Jövő héten Hollandiába utazom. Nagymamám fiatalkori barátnője Ausztráliában lakik, de 4-5 évente hazalátogat. Ilyenkor (gondoljunk csak a hosszú - átszállásos repülőútra) több országba is elrepül. Legutóbb Erdélyben, Olaszországban volt, idén Isztambulba, Párizsba és Eindhovenbe repül, ahová mi, a család leányai (nagyim, anyum és én) is vele tartunk. Mr. Férfi csak örül, hogy végre lesz egy olyan hétvégéje, amikor egyedül lesz és az egész napját (jó, csak a nagy százalékát) ágyban töltheti és tévézhet. Ezért még be is fizette nekünk az utat, csak menjünk! :)

A hétvége nem csak jó dolgokkal telt. A legrosszabb felismerése az volt, hogy rájöttem, gonosz, irigy, rosszakaró teremtés vagyok.

maryon barátnőm Húsvét után ott hagyta a vőlegényét, mert 1) a kapcsolatuk már régóta haldoklott, 2) talált magának egy másik palit. Egyszer már volt más a képben, de akkor a régi kapcsolata, a vőlegénye mellett döntött, viszont a kettőjük helyzete semmit sem változott. Így én is azt mondtam, hogy lépjen, és azóta is azt állítom, hogy jól tette. Ha jól számolom Húsvét óta 50 nap telhetett el... Vagy még annyi sem (bár elvileg Jézus 50 napig volt a Földön, miután a Mennybe szállt Pünkösdkor - ha rosszul tudom, javítsatok, sosem voltam valami nagy keresztény). S most eldöntötték, belevágnak a babaprojektbe.

Folyamatosan azt hajtogatja nekem, hogy ne görcsöljek rá a dolgokra, majd jön, ha jönnie kell. Erre a következő dolgot mondta - saját magáról:

Ugyanazt a fogamzásgátló gyűrűt, a Nuvaringet használta 4 évig, amit én 6 évig. Nálam semmi mellékhatása nem lett, imádtam, addig neki 4 év után elmaradt tőle a mensese, így abbahagyta, majd az új pasija mellett ismét elkezdte. Közben jött a babaterv, így a gyűrűtől 5 nappal a megadott idő előtt vette ki. Mivel a gyógyszer 3 óra után már nem véd, így gyorsan aznap már szexeltek, hogy már most megfoganjon a baba. S tudom, nagyobb esélyük van rá nekik, mint nekünk, mert azóta hallottam, hogy a gyógyszer abbahagyása után azonnal nagyobb esély van a teherbe esésre, mint később; én pedig nődokimra hallgatva kihagytam egy teljes hónapot...

Sajnálom, de nem örültem a hírnek, sőt nagyon kellemetlenül érintene, ha nekik előbb sikerülne, mint nekünk! Nem kívánom, hogy ők is várjanak annyi hónapot, mint mi, de szeretném, ha utánam esne teherbe... Legalább egy-két hónappal...

Ehhez még a "biztató" szavai is kontraproduktívan hatottak: a kolléganőjének sem voltak érett petesejtjei, és ő is gyógyszeres kezelést kapott rá, amitől 9 hónap múlva sikerült a baba. Na köszönöm! Neki sikerüljön egy hónapon belül, nekem meg még várnom kellene 9 hónapot?!

Nem, nem tudok szívből örülni és drukkolni neki... Sajnálom...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...