f

2012. május 8., kedd

Felesleges pénzkidobások

Minden összejött, a pénz meg folyik ki a kezem közül.

Vasárnap pecsételni kezdtem, ami nem váltott át pirosba. Így még reménykedtem, hogy a későbbi ovum mégis sikeres volt. Ezért kivártam a 10 napot, és vettem egy 10 napos terhességet kimutató tesztet. Egy álmatlan éjszaka után az volt az első dolgom.Negatív lett. Biztosan nem vagyok terhes, biztosan várnom kell még legalább egy hónapot.

Az idősebb lánykám beteg. Egész éjszaka a mellkasomon aludt, ma megyünk orvoshoz. Féltem! (Az orvosi vizsgálat 10.000-nél kezdődik.)
Az 5 pár most vett cipőmből az egyik mostanra biztosan kicsi. Igaz, csak ezer forint volt, mint a teszt, de akkor már 2.000-et dobtam ki az ablakon.

Az új ruhámhoz még cipőt kell vásárolnom. Hol és mennyiért azt nem tudom, de akkor már Mr. Férfinek is inget + nyakkendőt, ami illik a ruhámhoz.

Holnapután 10-e. Fizu, ami rögvest el is megy a lakbérre + a rezsire.

Emellett a magánóráim (2.000 + 5.000 Ft, ami most 7.500 lesz). A sikertelen melóért is ki kell fizetnem több mint 20.000 Ft-ot.

Feladom...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...