f

2012. február 8., szerda

Helyzetjelentés


Reménykedtem, hogy ebben a hónapban minden összejön. Hiszen mindent megtettünk érte: ovulációs teszt, két naponta szeretkezés (önfeledt, nem görcsös), még a gyertyázás is előfordult (na jó, csak egyszer).

Reménykedtem...

Péntekig. Akkor éreztem valamit a lábam közénél.Hamarosan megjön... Hívtam is Nitát, hogy menjünk el, rúgjunk be. Mégsem jött meg, csak az érzés maradt, így a bort felváltotta a tea.

Vasárnap a 34 nap (ahogy a blogon is számoltam,  előzőleg ekkor jött meg). A fehér folyáson kívül, ami péntek óta jelen volt, semmi más nem utalt a menstruációra. Vasárnapig, amikor a petefészkeim el kezdtek szúrni. Soha életemben nem fájt még. Ismét reménykedtem, mert terhességnek tudtam be, nem pedig menzesznek. Mr. Férfivel csináltunk egy tesztet, ami negatív lett. Egész nap siralmas hangulatban voltam, amire az eredmény csak rátett egy lapáttal. Viszont menstruációnak nyoma sem volt.

A fájdalom nem akar múlni. Így három nappal később is érzem a hasamban a fájdalmat. És még azóta sem jött meg. Bár valami sárgás folyásom van, amitől minden pillanatban úgy érzem, hogy na most, de ezen kívül semmi.
Ma 37 napos a ciklusom. Nem bírtam tovább, ismételten csináltam tesztet. Igaz, délután, nem reggel, ahogy kellett volna. Továbbra is negatív...

A netbookom azóta sincs kész. Miután eltört, elvittem szervízbe, ahol azt mondták, nincs eltörve, összerakják, másnap vihetem haza. Akkor már azt mondták, hogy eltört, rendelni kell hozzá borító aljat, ami két héten belül meg is érkezik. Tegnap hívtam őket, és még legalább két hetet emlegettek. Amíg nem kapom vissza, várni kell a napi beszámolókra.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...