f

2012. február 16., csütörtök

Hívd a dokit!


Most egy rövid bejegyzésre számítsatok.

Ahogy olvashattátok, tegnap felhívtam az orvosom, és remegve elmeséltem neki, hogy nem jött még meg. Nyugalomra intett, várjunk még egy hetet, hátha addig megjön.

Hát megjött :) Ó, igen, örülök neki. Valahogy most ettől feldobódtam. Persze, ha állapotos lennék, még jobban örülnék, de amint azt tudjuk, nem vagyok.

Ebben az a vicces, hogy november utolsó napján is felhívtam a nődokim, akkor is egy hét türelmi időt adott (a 40-50 napos ciklusra - nem tudom, hogy számoltam akkor még), és másnap megjött.

Most ugyanígy jártam. Ennek ellenére nem mondom le a jovő heti "randevút". Muszáj kivizsgáltatnom magam, mert ez a bizonytalanság tényleg felőröl.

----

1 nap.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...