f

2012. február 29., szerda

Nuku petesejt


Végre elmentem nődokihoz. A bejutás megérne egy misét (úgy égtem, mint a Reichstag), de vegyük fel onnan a fonalat, hogy bementem az orvosom vizsgálószobájába.

A telefonbeszélgetésünknél nem kötött arcot a hangomhoz, így elmeséltem neki megint, hogy augusztus óta próbálkozunk - legyintett, hogy "ó, akkor még korai", és a menseszem nem akar pontos lenni. Decemberben jó 40 napra jött meg, januárban 34 napra, de most megint várnom kellett 44 napot, mire el kezdtem pecsételni. És hat napra rá jött meg csak igazán. Oké, a ciklusomat onnan számítom, amikor már a tisztasági betét nem volt elég. De lehet, hogy csak az igazán világos vérzést kellene?
Mivel ahonnan számítom, az már 14 napja volt. (Ha ebből leveszek 6 napot, akkor 8 napnál tartok.) Most kellene éppen ovulálnom. Ha nem is ma, akkor az elkövetkezendő napokban. De semmi.

Legalábbis ez áll az ambuláns lapomon:

MKo-n norm. nagyságú ovariumok bennük folliculus nem látható.

Ha már elmentem, és napra pontosan egy éve volt rákszűrésem, akkor két legyet egy csapásra, megcsinálta a rákszűrést is. A méhszájam szép, tapintásra is minden normális. Azért nézzük meg ultrahangon is a méhem és a petefészkem. Az előbbivel semmi különös nincs, majd ott lesz a babuci, Az utóbbi is normálisak, viszont semmi jele nincs annak, hogy érlelődő petesejtek lennének benne. Az elhúzódó menstruációm miatt persze lehet, hogy csak a 18-20. napon ovulálok, de akkor is kellene valamit látni. Valami kezdetleges dolgokat. De semmi.

Így nem vártunk még két hónapot, ahogy szokás. A dokim felírt kétféle gyógyszert is: Norculotot, ami remélhetőleg 28-30 napra meghozza a vérzésem és a meddőség első orvos által felírt ellenszerét, a Clostylbegytet.Két hónapig kell szednem őket, és majd májusban kell visszamennem a dokimhoz.

Vagy úgy, hogy terhes vagyok, vagy úgy, hogy megfelelően beállt a vérzésem és már ovulálok is, vagy úgy, hogy 
semmi. Ha addigra sem esem teherbe, akkor jönnek a hormonvizsgálatok, és Mr. Férfinek is csak azután kell elmennie spermavizsgálatra.

Egyébként azt tanácsolta, hogy felejtsük el a két napi szeretkezést. Az ovuláció előtt jó 5 napig ne legyünk együtt, majd a megfelelő napokon akár többször is.

Végül megkérdezték tőlem, hogy letörtem-e. Nem, jól vagyok, viszont ez már egy másik nap meséje.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...