f

2012. március 2., péntek

A békülőszex felé vezető úton



Tegnap rájöttem, hogy Mr. Férfi is be-be szokott térni a blogra. Furcsállottam, mert az egyik posztot elküldtem neki, amikor épp elutazott, de semmi reakciót nem váltott ki belőle, így úgy gondoltam, nem is olvasta el. Erre tett is utalást a későbbiekben.

Viszont tegnap valami gikszer volt a freebloggal, az előző hozzászólásomat többször kirakta (a FB is hasonló hibát vétett), amit én nem is néztem. Csak rákattintottam a mentésre, és haladtam tovább. Mr. Férfi szólt, hogy duplikáció történt.

Női kíváncsiságomnak engedve, na meg a büszkeség tudatomnak, hogy mégiscsak érdekli, mi zajlik bennem, rákérdeztem (nem pontosan így, de a lényeg ez). hogy szokta-e olvasni az írásaimat. Mire azt kaptam, hogy erre tévedt... Erre tévedt...

Nem volt valami biztató, de ezek után jobban oda kell figyelnem, hogy mit is írok le. Mert most jött volna egy hatalmas panaszáradat, ami arról szólna, hogy tegnap mennyire kiakadtam Mr. Férfire, de erről már nem írhatok. Mert nem akarom, hogy innen tudja meg, még akkor sem, ha tegnap megmondtam neki. Mert valahogy jobban kommunikálunk írásban, mint szóban. Nem a legjobb, de ez van.

Nita barátnőm szerint mondjam el neki ilyenkor a problémáim. Anyum  szerint aludjak rájuk egyet, mert ilyenkor csak a düh szól belőlem. Mr. Férfinél egyik sem válik be... Ha elmondom se kapok megfelelő választ. Bocsánatkérésről ne is álmodjak! Legalábbis olyanról ne, amilyenre vágyom. Ha ráalszom, akkor meg elfelejtem, és a legrosszabb pillanatokban jut eszembe, és még évek múltán is a fejéhez fogom vágni, mert nem beszéltük meg, nem fojtottuk el csírájában.

Tudom, az egész az én "áldott" hormonjaim miatt van. Mindent magamra veszek (bár szerintem a tegnapi mindenkinél kiverte volna a biztosítékot), nyűgös vagyok, akármennyire is tagadom, kicsit a lelkemre vettem, hogy nincs érlelődő petesejtem. Mert most már nem 50% esélyünk van, hanem jó 25%. És az azért kevés, nem? Nem elég, hogy a jó időben legyünk együtt, de még olyan hónapban is, amikor a petesejtjeim úgy gondolják, hogy na most mégis megkegyelmezzünk nektek.

Tegnap egyébként pont együtt kellett volna lennünk, mert a 15. napnál tartottam. Biztos azért, mert elkaptam valamit, és véresre kapartam magam, de a libidóm a béka feneke alatt van már napok óta. Pont most! Jó, az orvosom is megmondta, hogy jelenleg 99%, hogy nem esek teherbe, mert semmi sem látható az ultrahangon, de hogy még nem is kívánom a szexet. Ennek ellenére Mr. Férfi este tudta, hogy hol simogasson ahhoz, hogy nekem jó legyen. Ezt a békülési szándékának veszem Bár még messze vagyunk a békülőszextől.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...