f

2012. március 11., vasárnap

Mozgássérült kismama


Ha már az előző posztban leírtam, akkor ezt is elmesélem.

A Gugli jó barátunk, mindent meg lehet találni, amit csak kívánunk. Sok cikk, weboldal szól a terhességről, több fórumon beszélik meg a dolgokat a kismamák.

Kíváncsiságból beírtam a keresőbe a mozgássérült kismamakifejezést, és igazándiból semmilyen hasznos dolgot nem találtam. Persze, olvasni lehet, hogy vannak fogyatékkal élő nők, akik szültek (egy asszony még a saját egészségét is kockáztatta csak azért, hogy természetes úton szülhessen), de a témát érintő cikkek is egy-két mondattal lerendezik az egészet. Fórumtémában 2009-ből találtam egy-kettőt, de azok is néhány hozzászólásban kifulladtak, semmi érdemlegeset nem olvashattam. A kereső is inkább olyan dolgokat dobott ki, hogy mozgássérültek és kismamák. Különszedte, mintha nem jelzős főnevet írtam volna, hanem két különálló szubsztantívumot.

Ha mégis foglalkoznak a kérdéssel, akkor külön kiemelik a csípőficamosokat. Ez áll hozzám a legközelebb, mégsem valid, ahogy Mr. Férfi fogalmazott.

Jó lett volna egy-két hozzám hasonló esettel találkozni, véleményeket olvasni, hogy mikre számíthatom, de mivel sehol sincs, mintha a téma nem is létezne, így Mr. Férfivel azt a konklúziót vontuk le, hogy majd rájövök magam, egyébként sincs két egyforma ember, így két terhesség sem zajlik ugyanúgy.

---

25 nap.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...