f

2012. március 14., szerda

Félelem elleni shoppingolás


Az elmúlt napokban sok mindent átgondoltam, amit tegnap a gimis barátnőmmel ki is tárgyaltam.

Néha, jó, elég gyakran ostobának éreztem magam, de Sophe megnyugtatott, hogy ő már kisebbekért is kiverte a hoppot.

Az előzményekről érdemes annyit tudni, hogy soha életemben nem voltam féltékeny, viszont Mr. Férfi igazán ki tudja belőlem váltani a zöld szörnyeteget. Olyan vagyok, mint Gena Showalter hősei -emberbőrbe zárt démonok.

Igazság szerint csak tegnap jöttem rá, miért is vagyok elvetemült hárpia. Ahogy már írtam oroszlán jellemvonásaim vannak, amit akarok, megszerzem. És így voltam a pasijaimmal is. Nem törődtem azzal, hogy esetleg utána én sérülök, mindent elkövettem, hogy ha csak rövid időre, de "ágyba csaljam". Mr. Férfit is én akartam. Nem ő akart engem, nem is gondolt rám, mint nőre. Tökéletesen megfeleltem neki, mint barát, csakhogy én a vége felé többet akartam. Végeredmény: több éves, boldog kapcsolat.

A boldogságnak viszont van egy hátulütője is: az örök bizonytalanság. Az egész lelkem ebben a kapcsolatban, és félek, hogy a másik részről nem. Sophe azzal nyugtatott, hogy már gyereket akarunk, és ehhez az ő megalapozott érzései sem  hiányozhatnak, ha már igent mondott rá.

A bizonytalanságot egy lány még jobban kiemeli, akivel szemben mindig is kisebbségi érzésem van - köszönhetően, hogy ismerem Mr. Férfi "előéletét". Ha ő szóba kerül, valami furcsa, kellemetlen bizsergést érzek a gyomrom tájékán, amire tegnap rájöttem, nem féltékenység, inkább gyerekes félelem, hogy most is hátra kerülök a sorba.

A félelem ellen fel kell vérteznem magam! A legjobb dolog, ha elmegyek shoppingolni. Nem vásárolgatni, hanem igazi amerikai módra, shoppingolni! Belevetni magam a sétálóutcák rengetegébe, számtalan ruhával bevonulni a próbafülkébe, és nem darabokra gondolva, hanem kész outfitekkel a kasszához sétálni.

Ha nem nézem a kedvezményeket, így 69.000 forintért vettem magamnak ruhákat, amikben holnap elmehetek találkozni a lánnyal, és amikben reményeim szerint végleg elengedhetem a félelemem.

---

Tegnap megjött. A ciklus első napjánál tartok, holnapután kell bevennem a Clostilt :D Szurkoljatok!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...