f

2012. március 5., hétfő

Fazonigazítás


Hiába jött vissza 2010-ben a fanszőrzet a divatba, Mr. Férfi is azokhoz tartozik, akik szeretik a csupasz bőrt. Persze, ilyenkor a régi, lázadó lelkecském megjegyzi, hogy ő ott nem szokta csupaszítani magát... De nem várom el tőle, ugyanúgy ő is elnézi nekem, ha éppen hetekig nem borotválom magam.

Néhány éve a Szeretősdiből megismert - most már nagybetűvel írva - Fiatal Lánnyal beszélgettem arról, hogy mit tegyük meg az élettársunkért. Volt egy pár, több éve együtt, a gyűrű is az ujjaikon, de a kapcsolatukból hiányzott az összehangoltság. Mást láttak fontosnak - ennek ellenére azóta már házasok. A férfi külföldi ösztöndíjról tért haza, hónapok óta nem látta asszonyát. A nő rezidens volt az egyik megyei kórházban, az ideje nagy részében elhavazva, vagy hullafáradtan; és sejteni lehet, hogy ezek miatt nem várta csupaszon a szerelmét. Nem volt ideje, de még kedve sem. Persze ez nagy részben feltételezés, mert mi csak a férfi oldaláról hallottuk a dolgokat, aki a Fiatal Lánynak panaszkodott (éppen akkor, amikor bebújt az ágyába, de ez megint egy másik történet). A Fiatal Lány teljes mértékben elítélte a nőt, ő el sem tudta képzelni, hogy úgy levetkőzzön egyetlen egy férfi előtt is, hogy ott ne a legtökéletesebb legyen.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ehhez lustább vagyok. A fazonigazítást mindig is nyűgnek tekintettem. Amikor az Exemmel jártam, könnyű volt a dolgom: csütörtök reggeli rituálénak számított, nem kellett gyakrabban, így az egy-két heti huzavonát zokszó nélkül csináltam. Aztán a mostani kapcsolatom elején olyan voltam, mint a Fiatal Lány: minden másnap borotváltam, mert mégis csak mit gondol majd rólam Mr. Férfi!

Mostanság teljes mértékben áttértem a borotválásra. Gimi óta szőrtelenítek. Először csak a bikinivonalat. Úgy gondolom, hogy a Teremtő nem sajnált, amikor a fazonomról volt szó. És gyűlöltem, hogy a nem tangásított fürdőruhákból is ki-kikandikál egy-két szőrszál.

Keresztanyám kozmetikus lévén gyantázik is. 17 éves koromtól 3 hetente tértem be hozzá szőrteleníteni. Ez 3 éven át ment, amikor befejezve a gimnáziumot elkerültem a városból. Nem szerettem a fájdalmat, a lábamat külön Keresztanyámnak kellett szétfeszítenie, mert minden egyes tépésnél összerántottam, így ne csodálkozzatok azon, hogy idegenhez nem szívesen mentem el. Jó, egyszer Fiatal Lánnyal, de az már az egyetem végén, mielőtt megint el nem költöztem. 2011 nyarán is megpróbáltam találni egy másik személyt, aki megcsinálja, de a kozmetikuslány pontatlan volt, több szőrszál maradt, mint amennyit kitépett...

Kérdezhetitek, miért nem gyantázom saját magam, hiszen már annyira sok otthon is könnyen használható létezik. A válasz pedig a lehető legegyszerűbb: mivel a fájdalmat nem bírom (ezért is rettegek a szüléstől), képtelen vagyok olyan gyorsan és erősen lerántani a csíkot, hogy hasznosnak bizonyuljon. Így az otthoni gyantázásról néhány próbálkozás után lemondtam. A fájdalom miatt az epilálás is elfeledve. Maradt a borotva.

A borotva könnyű, gyors, általában fájdalommentes. Ha olyat veszünk, akkor még olcsó is. Én a Gillette márkát részesítem előnybe, talán azért, mert a család férfitagjai már évtizedek óta azt használnak. Általában a három késes egyszer használatos rózsaszínt, de amit igazán szeretek az a Gillette Fusion Power, még ha nem is nőknek készült.

Hiába van kedvenc rezgőm, a borotválás ennek ellenére egy hajcihő. A fürdőnkben nincs természetes fény, a villanykörténk is csak haloványan világít, pedig a borotválkozáshoz nem árt, ha látsz is. A fürdőkád széle keskeny, ahová le tudok ülni. Így a kényelmetlen helyzetnek mindig az a vége, hogy megvágom magam.... Azt mondják a fiúk, hogy ez akkor lehetséges, ha vagy nagyon éles még, vagy már életlen. Szóval fogalmam sincs, mikor kell kicserélnem a pengéket, viszont azt tudom, hogy minden egyes alkalommal legalább egy sebet hagyok a puha, lágy bőrömön. Ezért a kétnaponta lévő borotválkozást heti 3 alkalomra redukáltam - jó esetben, előfordul, hogy ennél is ritkábban.

A mai nap is egy ilyen alkalmak egyike, mert úgy döntöttem, meztelenül várom Mr. Férfit.


---

19, nap, és nem vérzek.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...