f

2012. március 3., szombat

Ketchup majonézzel


A mai nap egy váratlan fordulat állt be.

Reggel azt vettem észre, hogy a bugyim világos rózsaszínű. Már tegnap előtt is volt ilyen tünetem, viszont akkor azt hittem, hogy kikapartam, vagy megvágtam.

Ma egyik sem lehetett. Sőt azóta is tisztasági betétet kell használnom, mert ugyan minimális, de folyamatosan vérzek.

Ilyen színű vért még nem láttam. Élénk rózsaszín, gyerekkoromban a ketchupnak volt ilyen színe, amikor összekevertem a  majonézzel. Egyéb tünete nincs.

18 napnál tart a ciklusom, vasárnap múlt el a mensesem és szerdán az ultrahangon semmi sem látszódott.

Akkor nem valószínű, hogy peteérésem van, de az se, hogy a beágyazódás miatt "pecsételek". Arra gondoltam, hogy a tegnap elkezdett Norculot miatt van, de nem akarom elhinni, hogy egyetlen egy bogyó ilyen hatással van rám. Mert ma jóval később vettem be a második szemet, mint ahogy észleltem volna a bajt.

Ha nem múlik el holnapig, akkor hétfőn felhívom az orvosom.

UPDATE: A szerdai rákszűrésről elfeledkeztem. Nyugodtan lehet annak is a következménye.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...