f

2012. március 7., szerda

Meseszerű csókok


Emlékeztek az első csókotokra?

Én igen. Túlságosan is. Ehhez az is hozzátartozik, hogy utána meg is írtam. Az volt az első novellám, amit befejeztem.

Más miatt is fontos volt. Volt merszem lány létemre odaállni a pasi elé, és azt mondani neki:

- Csókolj meg!

Évek óta szerelmesnek képzeltem magam. Muszáj volt, hogy tőle kapjam az elsőt. Nem érdekelt, hogy fülig szerelmes a barátnőjébe, és számomra a csók nem tartozott a megcsalás kategóriájába. Természetesen azóta ez megváltozott, és el sem tudom képzelni, milyen csetepatét rendeznék, ha Mr. Férfi csak úgy megcsókolna bárkit is.

Talán mert ő az enyém, és jó abban a hitben élni, hogy ő csak engem csókolt meg. Persze, ennyire naiv én sem vagyok, a férfiak sosem a párjukat csókolják meg először, egyetlen egy romantikus regényben sem lehet ilyet olvasni, mindenhol a férfi a tapasztaltam, ő tanítja meg a csábításművészetére a hősnőt. A nyugati romantikában a csók nem feltétlenül tartozik ide de a japán mangákban sok-sok esetben a lányok attól kapják az első csókjukat, akikhez majd később hozzámennek.

Nem vagyok feminista - nagyban ellenzem, hogy a franciák eltörölték a mademoiselle megszólítást. Én szeretek kisasszony lenni, büszkeséggel tölt el, és engem ne szólítsanak még madame-nak. Nem mintha bármikor is elő fog ez fordulni. 1) Mr. Férfi nem kéri meg a kezem 2) a leánykori nevemen nem fogok változtatni.

Az angol ms. megszólítás tetszik. Olyan nőies, mégis független. Talán a franciáknak is kellene valami hasonló, ami mellett a mademoiselle megmaradhatna az olyan romantikus lelkűeknek, mint amilyen én vagyok.

Szóval igenis a férfi legyen úr mindenhol - még az ágyban is. Ne egyenlőek legyünk, mutassa meg, hogy ő az erősebb. Ehhez viszont nem a tapasztalatára van szükségem, hanem a fantáziájára, és a szenvedélyére. És ez vonatkozik a csókra is.

Ezért álmodom azt, hogy Mr. Férfi engem csókolt meg legelőször (jó, egy halvány kísérlet még az én tudatalattimban is megjelenik), pedig tisztában vagyok azzal, hogy az előttem leélt 30 éve során több barátnője, szerelme volt - ugyanúgy, mint nekem.

Rengeteg rózsaszín romantikával telített könyvet olvastam, ahol minden varázslat egy meseszerű csókkal kezdődött. Sosem hittem bennük, nem is azért olvastam őket, viszont most fülig szerelmesen (vitatott kérdés), szeretnék én is olyan szerelmetes kapcsolatot, amelyben a fülledt erotikával fűszerezett csók örökre megmarad a happy end után kezdődő szerelmetes kapcsolatunkban.

----

21. nap, a telefonom szerint holnaptól kell belevetnünk magunkat.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...