f

2012. március 6., kedd

Az elutasítás


Érzékeny lelkűek legyenek szívesek ne olvassák tovább, mert a mostani írás előre láthatóan pikánsabb lesz az eddigieknél is.

Ott hagytam abba a történetet, hogy meztelenül vártam Mr. Férfit.

A forgalomtól függ mikorra ér haza a munkából, így amíg várakoztam kicsit dolgoztam. Meg is ijesztett, mert nem hallottam a kapucsengőt, csak a bejárati ajtó csapódását. Rögvest felálltam a géptől, meztelenül bújtam hozzá, és szenvedélyes csókban forrtunk össze.

A vágynál viszont az éhség nagyobb úr. Lassan eltolt magától, de a keze még a hátsómat simogatta. Abban reménykedtem, hogy ruhaletépősen belevetjük magunkat az ágyba, és önfeledt szeretkezésbe kezdünk. Helyette, szeretett volna komótosan kibújni a ruhájából, és valami vacsit enni.

Persze, éhes - gondoltam beletörődve. Én a vágytól nem is gondoltam a vacsorára, inkább a desszerttel kezdtem volna, de elfogadtam, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni.

Amíg elfogyasztotta a rántott csirkét (krumplipürével, kukoricasalival és diós-káposztasalival), belebújtam egy hosszú kardigánba, és visszaültem dolgozni. Volt egy projekt, amit minél előbb be szerettem volna fejezni.

Próbáltam úgy helyezkedni, hogyha Mr. Férfi felém fordul, a lehető legszexisebbnek láthasson. Ennek ellenére nem a látványban gyönyörködött, hanem egy könyv olvasásába mélyült el. Kezdtem dühöngeni, de ha olvasni akar, akkor hagyom még olvasni - Nita úgyis olyasmit mesélt, hogy a férfiaknak hazaérve legalább egy óra kell, amíg képesek lesznek a másikra is figyelni.

Amint úgy éreztem, elég időt hagytam neki (és a munkát is sikeresen befejeztem), odabújtam hozzá, a meztelen mellkasát, combját kezdtem simogatni. Nem hiszem, hogy tolakodó lettem volna, de ő úgy gondolta, fel kell ülnie, el kell tőlem távolodnia, hogy oda tudjon figyelni a könyvre.

Néhány pillanatig, még erotikusan vonaglottam az ágyon, hátha meggondolja magát, de nem jártam sikerrel. Vállat vontam, és én is olvasni kezdtem. Mr. Férfi a könyv után sem jött elcsábítani, inkább a telefonját nézegette. Olyan érzésem volt, hogy mostanság - talán a babakérdés miatt - inkább én vagyok a kezdeményező fél. Jó, számolgattam az elmúlt hónapokban, biztosan előfordult olyan is, hogy közöltem, most van az ideje, próbálkozzunk. Viszont mivel úgysincs peteérésem, és valóban a múlt héten aszexuális voltam, most minden hátsó  gondolat nélkül, csak az élvezetekért bújhattunk volna ágyba.

Persze az elutasítás után már az én vágyam is elillant. Gondolatban végigzongoráztam, hogy miután lefekszünk, Mr. Férfi bújik, ölel, nekem meg már nem lesz kedvem hozzá.Ezek után nem lesz babánk, mert én sosem fogok már kezdeményezni... Ő sem...

Ezzel a tudattal is aludtam el, az ágy legszélére kihúzódva - bár Mr. Férfi ölelő karjai között, aki közben azért panaszkodott, hogy a káposztasaláta már biztos romlott volt és elrontotta vele a gyomrát (nem tudom, mi ronthatta volna el, mert én is azt ebédeltem).

Azért ennek a történetnek is happy end lett a reggele. Mindig is szerettem csábító simogatásokra ébredni. Végre megkaptam azt az önfeledt, vad hempergést, amire vágytam. A szeretkezésünk pikantériája pedig abból állt, hogy a kis állatkánk felszökött az ágyunkba, és az orgazmus határán azt vettem észre, hogy valami nyalogatja a bokám. Nem tehettem róla, elfogott a kacagás, miközben Mr. Férfi "eltávolította" a kis betolakodót.

Ne izguljatok, ha termékeny lennék, azért megfoganhattam volna, mert utána volt még időnk visszarévedni abba a csodás állapotba.

---

Mondtam, hogy pikáns lesz... :)

20 napos ciklus, a telefonom szerint egy hét múlva lesz tüszőrepedésem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...