f

2012. március 12., hétfő

Norculot vagy a szex hatása?


Rájöttem, hogy nem minden kedves olvasóm érdeklődik a pikánsabb részletekért, és ehhez a nagybetűs Felnőttképzés kategóriám nem biztos, hogy elég figyelemfelhívó/-elterelő. Mert a kategóriákat alul jelölöm, és nem is szándékozom felülre hozni. Ezért úgy döntöttem, hogy ennél a kategóriánál a főoldalon egy párszavas lead lesz olvasható, a többiért az archívumba kell mennetek :) Remélem, így mindenkinek megfelel :)
Szombaton azért panaszkodtam a hoxa.hu oldalán, hogy a már régebben említett Monthly Cycles telefonos appom  szerint most kellene ovulálnom (nem csináltam ebben a hónapban ovu-tesztet). Ma tartok a 26. napnál, és a múlt hónap szerint 15 nap múlva kellene megjönnie. A program viszont nem tudja, hogy a múlt héten beszedtem egy levél Norculotot (tegnap  volt az utolsó bogyó). Ha a telefonomat veszük alapul, most kellett volna szexelnünk. Szombaton (két poszttal korábban kifejtettek miatt) valahogy nem találtuk meg az összhangot Mr. Férfivel, ráadásul este mindketten bealudtunk, így a próbálkozás is elmaradt.

Vasárnap viszont "behoztuk". Reggel Mr. Férfi volt a kezdeményező, sőt a kísérletező fél, este inkább én. Amíg reggel nem éppen úgy jött össze, ahogy azt mindketten szerettük volna, este annál inkább.

Nitáéknál láttam kétszemélyes kádat, aminek tegnap mi is nagy hasznát vettük volna. Így a kényelmi szempontunkat előtérbe helyezve inkább az ágyban, lovagló pózban* fejeztük be. Jobban mondva lendültünk bele a dolgokba.**

A kimerültségtől és a kései óra miatt, ma reggelre maradt a zuhanyozás, ahol megijedve vettem észre, már megint barna pecsételésem van.

Mi másra gondoltam volna, hogy a szex következménye. Utána is néztem a neten, és ezt a cikket találtam, melyben azt írták, hogy forduljak az orvoshoz.  Már megint? Na ne!

Csak jóval később esett le, hogy a doki azt mondta, olyan 27-28 napra fog megjönni a gyógyszer után. Azaz holnap-holnapután... Nyugodtan lehet már a márciusi vérzésem hírnöke...

Egy újabb hónap baba nélkül, bár ez most ugye senkit se ért váratlanul, mivel a petéim ebben a hónapban sztrájkoltak.

Ha jól megy minden, egy héten belül elkezdhetem a Clostilt :D Bízom benne!


*ha már a kádban is az volt kényelmes...
**Csak csendben súgom meg, hihetetlenül, sőt elképzelhetetlenül jó volt: szó szerint beleszédültem az orgazmusba.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...