f

2012. március 16., péntek

Sajnálom


Sajnálom! Bocsánat! Ne haragudj!

A leggyakoribb szavak, amiket az életemben mondtam.

Tegnap is mondtam. Úgy éreztem, ezt kell mondanom, pedig egyáltalán nem éreztem hibásnak magam. Mert ami az egyik embernek abszurd, a másiknak nem, amit az egyiknek nem természetes, úgy a másiknak az. Azt elismerem: csúnyán viselkedtem, de azt mégsem tudom megígérni, hogy legközelebb okosabb leszek. Az eszem tudja, de a szívem továbbra is fél. Retteg, pedig bízik is.

Nem akarok gondot, ráadásul mindenkinek meg akarok felelni, így ha nem is örülök neki, elmondtam, amire kértek. Hisz ezt követeli meg a tisztesség. És a végén sírás, fájdalom, rettegés lesz, de nem akadályozhatom meg...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...