f

2012. február 22., szerda

Nevek kavalkádja


Találtam egy oldalt, ahol azzal kezdi a tulaj, hogy ő nem Ági. Hanem Ágnes.

Szóval amint azt lehet sejteni, én sem vagyok Thetisz. Hanem... a nevem két keresztnévből tevődik össze.  Ez azért fontos, mert Mr. Férfi is két nevet kapott a keresztségben, és ezt szándékozom az én édes kis csemetémmel is elkövetni.

A neveim gyakoriak, bár egymás után (és nem fordítva) nem találkoztam még eddig velük. Amíg be nem írtam a Facebook keresőjébe (a linkre kattintva megtaláljátok a blogom oldalát, ahonnan könnyen tudjátok követni, mikor kerülnek fel az új posztjaim - a reklám helye ufff). 3 lányt hívnak UGYANÚGY ahogy engem! Plusz egy macskát... Mr. Férfi "csak" a leghosszabb életű férfivel vetekedhet a nevén. Erre én? Egy macskával is!

Ami viszont végképp kiverte nálam a biztosítékot, hogy a lányomnak már 2005 óta tudom a nevét. Mr. Férfinek is tetszik, belement. Erre, éppen a fent említett hölgy is ugyanazt a nevet (nem egybe, nem kötőjellel, nem fordítva, UGYANÚGY írva) választotta az ő picike lányának.

Hány százalék esély van erre?

:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...