f

2012. február 12., vasárnap

Türelem rózsát teremt...


Reggel nagyon elgondolkodtam azon, hogy megcsinálom a második tesztet, amit szerdán Nita hozott. De holnap megyek vérvételre, és ott szerintem - ajánlom nekik - megmondják, hogy mi a helyzet. Egyébként is anyum azt mondta, hogy legalább még 3 hetet, majd ha a következő hónapban sem jön meg, akkor teszteljek.

Persze... Én, aki a türelmemről vagyok híres!

Közben most még türelmesebbnek kellene lennem, hiszen Mr. Férfi sincs itthon. Így a február túlságosan kétséges.

A Facebookon bejelöltem a Kismamablogot. Ahogy már tapasztaltátok, régóta olvasom, nagyon sok érdekes és (főleg!) hasznos cikket találhatunk. És ott ajánlották az Országos Gyermekegészségügyi Intézetet, melynek honlapján egy családtervezéses programottaláltam.

25.000 forint az egész, és egy csomó vizsgálat van benne. Ami engem kifejezetten érdekel:
  • Vérvétel rubeola elleni védettség kimutatására
  • Spermavizsgálat
  • Down-kór szűrés vérből (kombinált teszt)

Illetve ezeken kívül még pszichológussal is lehet e témában beszélni. Ami nem utolsó dolog, ha már ennyire rákattantam a gyerekkérdésre.

-------------

Este nyolc után barna pontok a tisztasági betéten. 42 napra megjönne?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...