f

2012. január 25., szerda

A szex az utcán hever...


A mai reggelim "csak" 5.000 forintomba került.Viszont a rántottámat füstölt lazaccal készítették. Istenien finom volt, úgyis, hogy nem szeretem a tojást, jobban mondva magát a rántottát.

Kiderült, hogy az iPhone-ra olyan applikációt is le lehet tölteni, ami mutatja a menstruációs-ovulációs periódusomat. (Több ilyen van, én a Monthly Cycles Free  - Period Calendar mellett döntöttem) Igaz, alapjáratban 28 napos ciklusra van belőve, ha eltérő, nekem kell beállítani  - az enyém meg, ahogy látjuk, egyáltalán nem pontos. Hasra ütésszerűen 30 naposra tettem.

Emellett kéri a súlyomat és a hőmérsékletemet. Az utóbbit majd holnaptól kezdve elkezdem mérni, de a súlyomat nem vagyok hajlandó. Egyébként mérlegünk sincs itthon...

Azt viszont beírtam, hogy egész nap hányingerem van...

Azért a nap nem csak ezzel telt, történtek igazán vicces furcsaságok:
a "kis reggelimet" Nita (a Coronitából jött a becenév) barátnőmmel kettesben fogyasztottam el egy kis étteremben, ahová úgy döntöttünk, egyszer a pasikkal is eljövünk (legyen ki fizessen). Sétáltunk is egy keveset utána, mire Nita megjegyezte, hogy pont azt csinálja velem, amit a pasijától várna.

- Akkor legközelebb is beülünk valahová, elmegyünk sétálni, azután pedig szexelsz a pároddal... - fűztem hozzá, elég hangosan. Ahhoz mindenesetre hangosan, hogy a mellettünk forgató stáb meghallja, sőt fel is vegyék, mert éppen akkor haladtunk el a kamera mellett, amit persze csak mindezek után fedeztem fel. Alig tudtuk visszatartani a nevetésünket, és utána pedig csak azt visítoztuk, hogy benne leszünk a tévében, a tévében...

Elképzeltem, hogy úgy, mint a Bridget Jonesban is visszajátszották, ahogyan lecsúszik a rúdon, az én "azután pedig szexelsz" szavaimat is többször egymás után adják le...

Az új program szerint 23 napos a ciklusom és 8 nap múlva kellene megjönnie...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...